söndag 6 januari 2008

Mot Speedos sommaren!



Jaha då var det söndag igen. Summera ännu en för hård helg =) Blev ju parken i fredags. Så tänkte jag ta det lugnt igår men men med hockey på tv o öl i kylskåpet så går det inte o hålla sig. Så ringde Svensson o sa att dom skulle komma in till Harrys... så man hamnade där IGEN! Nu när helgerna är slut o livet går tillbaka till det normala är det dags o dra ner ett par snäpp på vågen då! Smygstarta lite den här veckan som var men nu ska det tas i med hårdhandskar mot extrekilona.



Antar att det skulle se ut såhär om jag tog på mig ett par "speedos" nu... haha! Vill man se ut så i varamon??? Då blir det o bada i vassen nattetid! =)


Såhär ser jag ut med en fyllekorv i munnen! Haha! Skapligt snygg! Jimmy med fru oxå! Nu ska jag ta o städa bort alla julpynt o granar o tomtar o bröte! O smälla upp midsommarstången o putsa av golfklubborna för jag vill ha sommar nu! Har kommit en massa snö idag men jag har inte varit utanför dörren.....men jag ska inte klaga på vädret! Jag har sagt till min själv att inte gnälla på sånt man inte kan göra nått åt! Jag är heller inte den typen som gnäller på saker... är det nått som inte är bra så får man försöka göra nått åt det istället! Jag har en jobbarkompis som sa såhär en gång om vädret "fan vilket tråkigt väder jag förstår att folk tar livet av sig" Haha! Han är en riktig solstråle den mannen! Måste bara ge er annan fras han sa en annan gång när jag var glad för det var fredag... "jaha en vecka närmare döden" En man med en sund o levnadsglad inställning! Haha!

Tänkte jag skulle börja skriva nån liten mening om fyllegrejer man varit med om i livet oxå som en liten extragrej lite då o då! Festar ju en del så det har hänt endel genom åren! Kan börja med en grej från Magaluf Mallorca för 10 år sen typ! Jocke var inte helt nykter o får syn på en ganska söt tjej... tar några staplande steg fram till henne ska dra min hand genom hennes hår o säga att hon är söt... men slutar med att jag står med hennes hår i min hand! Hon hade peruk! Hur räddar man sig från en sån grej?? Men hon hade hår under iaf.. o jag var väldigt snabb med att säga att hon var mycket sötare utan peruken! hehe! Jag klarade mig utan att få en smäll =) Hörs snart GOTT folk! Puss o kram J

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahahahahaha jag dör!!!! Du räddade min dag med den där perukgrejen!! Jadu, finns lite i arkivet "fylletabbar"...=) Haha Jag skulle nog kunna fylla en ganska tjock bok med såna, fast iofs kan inte jag skylla på fyllan för alla mina tabbar jag gör eller råkar ut för eftersom jag inte är full hälften av gångerna jag gör bort mig... haha

Jocke sa...

Va snabb du var o läsa då Prinsessan!Hann ju knappt lägga upp den! Jo jag skulle kunna skriva en hel bok oxå. Synd bara att man inte kommer ihåg allt. Kanske är tur oxå iofs! Det kommer mera fyllesaker! Hehe!

Anonym sa...

LOOOL. ohh faan, de va bland de coolaste jag hörs faktiskt!! Bra att du va snabb i truten o sa att hon va snyggare utan peruk då. Så du va lite smart o snabb i orden som ung iaf=), de va ju bra det. Synd denna smarthet försvunnit bara !!

ett plus i kanten får du för att de gick att läsa lättare denna gång, du hade ju olika stycken, BRA JOCKE=). Fotot behöver jag väl inte kommentera på er/dig va !?!? Du gör dig faan ALDRIG bra på bild grabben *asgarvar*

skriv på... kul o läsa din blogg nu när du börjar lära dig att göra stycken mm... =)

Johanna sa...

Du och ditt "hårpillande"... Vad har jag sagt om det där??? Puss

Anonym sa...

HAHA! `Du har då varit med om många saker du mannen
gött mos