onsdag 2 januari 2008

Kaninmat!



Förlåt alla barn i Uganda, Somalia, Guatemala, Kenya plus alla feta barn i USA. Det fanns några bitar kvar! Men nu kunde jag inte äta mer godis! Jag lovar o skänka 100 kr till rädda barnen när jag får chansen!
Nu är det sån här kaninmat som gäller ett tag framöver! Japp jag vet det är en flaska kebabsås ni ser men jag kan inte bli för smal =) Idag har det varit en ganska bra dag... lite trött efter nyårsafton fortfarande bara, men det är smällar man får ta! Var ju som sagt mycket skojigt..! Dagen började annars med att chefen sa att jag skulle få lite mera lön för lång o trogen tjänst! Så det höjdes upp en 500 kr typ! men jag tackade nej... har redan för mycket pengar! Haha!
En liten vy från dagens arbetspass! En drös med spis! Man blir bra sugen på att skapa ett jättelikt dominospel... men antar att jag kanske kan bli av med min feta lön då! men tanken finns typ varje gång jag åker runt här..! Idag blir det en sån här meningslös o tråkig blogg! Men jag kan inte vara i toppform varje dag! Så det får räcka för dagen! Hoppas det händer nått kul imorrn! På fredag lutar det åt parken o dans till Black Jack! Då kan det hända saker! Ha det GOTT så länge! Puss o kram!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad du är duktig Jocke=)
Men tänk på ölen va den kan göra med ens kropp=)

Nu är det så att jag har råkat se att du inte har lagt till min blogg på din sida, Å om du inte gör det,kan det hända väldigt tråkiga saker....jag råkar också känna till en grej som jag kanske inte ska skriva....än=)
Kram på dig

Anonym sa...

Black Jack är grejer du Jocke=) Blir det tillställning med PRO innan? hahaha nävars Ja vi ses väl på Harrys snart och jag har ju tyvärr lovat att inte skämma ut dig för vakten...igen...Men jag sa inget om någon annan=) Vi får se, du får gå i nervösa skor tills dess! ha det ha det

Anonym sa...

DAGENS RIS 6/12
Veckans ris vill jag ge till Folkets park. Nu är det inte lika roligt att gå upp på dansgolvet, vi är ju där för att dansa på torr dansbana inte på ölgolv och glasskärvor. För ett tag sen skrev ni att man inte fick ta med öl på dansbanan men ack vem bryr sej? Vakterna vad gör de? Inte kollar vad som händer på dansbanan i alla fall. Det är synd. Sedan tycker vi att vårdad klädsel är ett krav. Kepsen lämnar man hemma eller i garderoben. Hoppas att ni vaknar upp. Vi hoppas att vi ska kunna fortsätta att gå till Parken och dansa.

(Läste den här i tidningen...är det du som skickat in den??) haha