onsdag 4 mars 2009

Jag ger med mig..!!!

Efter månader av tjat o gnäll så får jag helt enkelt ge med mig....hade inte tänkt o visa den för nån, men nu har det frågats o många som varit nyfikna på o se hur den ser ut..... hur stor är den, tar den sig fram där det är trångt blir det vått.. det är frågor som ställts i tid o otid sen 1 November då jag träffade henne..... Little Orange =) Så jag får helt enkelt ge med mig känns det som så här har ni henne!




Det är min nya firmabil av märket: Taski Swingo. Vi har kamperat ihop nu sen den 1 November o vi trivs mycket bra ihop bland hyllorna på ICA Maxi =)

Parken i fredags var en rolig tillställning o inte alls så trångt som man hade trott innan. Larz-Kristerz var bra o väldigt snygga i sina outfits =) Läste i Corren dag att parken blev bombhotad men att polisen inte fick veta det förrens på lördagen.. hehe! Det kanske inte var så hög prioritet nu när det finns så många arbetslösa i Motala =)

Måste säga att jag blev lite paff när jag stod o vänta på att en toalett skulle bli ledig på HERRtoan... det kom in en tjej i kanske 20-22 årsåldern o helt sonika drog ner byxorna framför mig o hoppade upp o satte sig på ett handfat med orden.. "jag har inget o skämmas för".. haha! Det blev lite liv på både GOTT o ont bland gubbarna som stod där inne.. jag valde den lugna vägen o varken sura till eller glo alltför mycket =) Ingen folkstorm i kommentarerna nu tack!


Imorrn börjar slutspelshockeyn ( här skulle "äntligen" passa in men eftersom Modo inte är med i år så så är det bara kul) o tar mig en funderare på vilket lag jag ska hålla på nu... hmm det står mellan HV71... Skellefteå...Brynäs....Frölunda...Luleå...Timrå... eller kanske Färjestad.. haha! svårt val finns ju så många =)


Sist men inte minst vill jag tacka Knätoffsen för den vackra förfestunderhållningen innan Minnas 30-årsfest!


Tillägg: Såg just att min starttid på Vätternrundan blivit offentlig: Grupp 9 Startnummer 533 kl 20.16.. perfekt! Men såg dock att Trollehattafan startar 20.34.. så vi kanske cyklar genom Vadstena samtdigt =)






4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, den bilden har jag väntat på länge...Fan så tunnhårig jag är då. Dax för Mach 3an att ta tag ifjunen på skallen oxå och inte bara de jag har i ansiktet. Funderar på om jag inte ska komma hem till dig å glo på hockey imorrn. Det är ju faktiskt HV71=)

Unknown sa...

Snart dags för VR ju! :) Börjat träna än? Usch, ser inte alls fram emot det här slutspelet.. Kaffekampen..

Jocke sa...

Hehe... Jörgen du kan börja med att ta bort dom där fega hårlängderna på hårtrimmern =) sen kan man gå över till hyvel när man är man nog! haha! klart du ska komma o se på hockeyn!
Suss: nej inte börjat än.. måste ha rpd att fixa cykjeln klart.. mend et blir den 16:e.. sen ska det tränas hårt! Ja imorrn börjar Kaffekampen.. spännande!

Anonym sa...

hmm jaa jag förstår att du väljer nåt av dom 7 lagen....för de 8e ska väl jävligt mkt till för att du ska hejja på =). Alltid kul när slutspelet drar igång iaf !!

se där ja, oranga bettan ser ju trevlig ut, förstår att ni trivs bra ihop =).

sist men inte minst e bara en gissning om din kommande blogg....gissar att du tar upp lite om melodifestivalen då...bara en gissning alltså