tisdag 17 mars 2009

7:e Bugglektionen o annat

Nu börjar cykeln ta form o det börjar bli dags o dra igång Vätternrundasatsningen på allvar. Vårvädret börjar så sakta infinna sig också.


Syns kanske ingen större skillnad på cykeln, men det är det om man ser den live. Det är nya däck ny sadel nya lysen o en cykeldator monterade. Kvar är dock flaskhållarna som ska på plats, sen känns det som provturen är nära, kanske redan imorrn om vädret tillåter.


Måste bara dynga in en bild på detta som jag tycker är fantastiskt fult!


Haha! Finns det nån som passar i sånt här.... herregud!

Nu har jag just kommit hem från bugglektion nummer 7 av 8, idag är jag mycket nöjd med vad jag presterat. Lärde mig en ny snurr o den satt perfekt!!! *stolt* Nu är det nästan så skrämmande att man bara vill lära sig mer... stoppa mig nån.. haha! Tack för dansen idag Anna! Jag lovar inget men som vi sa idag så kanske jag kan sträcka mig o gå ner nån timma innan hockeyn på Torsdag.

Måste varna LHC-supportar o sluta läsa... dagens blogg är slut här =)

HAHAHAHAHAHAHAHA........HIHIHIHIHIHIH.......HEHEHEHEHEHEHE!!!!!!! Jag lider med hela stan spelare ledare supportrar sponsorer o alla som har med klubben o göra men tyvärr räckte årets pengar inte till nått guld... inget silver...men jag kan sträcka mig så långt att ni kan få 5:e platsen av mig men då är jag snäll. Vill oxå passa på att tacka Andreas Pihl för det gick som det gick..utan han hade nog LHC gått vidare =) Va skönt nu kan man andas ut ett år till innan LHC har en chans o ta hem ett nytt silver =) Nu är jag lite kluven vilka jag vill ska vinna men Skellefteå vore riktigt kul men tror inte dom kan rubba FBK, iofs trodde jag inte på dom mot LHC heller.... den andra semin är mera öppen o tror att HV får o göra 7 matcher med Frölunda där till sist Tedenby avgör i sudden, denna lilla kille kan man inget än att imponeras av.

Över och ut!

5 kommentarer:

Unknown sa...

Du är grymt snygg i den där utstyrseln! Ut o ragga bara :)

Anonym sa...

Haha jaa han är en stor kandidat han också, kanske instifta "Guldklubban" istället speciellt för honom?! ;)

Anonym sa...

hottie! :P

Anonym sa...

Hahaha!!
Tack för varningen =)
Hörde att Pihl var på väg till MODO nästa säsong.....

/ F

Jocke sa...

Blir nog inga ragg med den utstyrseln =) Om jag inte raggar på Vätternrundan då möjligtvis när alla är lika "snygga" =) Det hoppas jag verkligen inte att Pihl ska komma tillbaka till Modo... tror dom har backar så dom klarar sig... tycker Pihl kan gå till Mjölby =)