lördag 14 mars 2009

Vad händer =)

Fick en tanke idag, senaste tiden har jag:

Fått en fin städvagn o gå runt med på jobbet!






Börjat bugga!





Gått en foxtrotkurs!

Jag sitter nu o ser fram mot finalen i Melodifestivalen!
Varit i danslokalen 3 dagar denna vecka o hoppade till o med över slutspelet i hockey i torsdags för att träna bugg!!!
Så min stilla undran är vart i hela fridens namn tog manligheten vägen..haha!
Så just nu känns det som jag måste:
Köpa tuggtobak o en yxa.... o gå ut i skogen o leta reda på den tjockaste trädstammen o helt sonika yxa ner trädet!!!!
Angående Foxtroten så tror jag inte att jag nånsin kommer ta ett enda steg till i den jävla dansen!! Ladda med parken innan var nog inte någon bra ide... gick hyffsat till en början men sen balla det ur fullständigt o mer o mer svordomar avlossades i lokalen! Haha!
Nu ska jag ut o skjuta en älg med pilbåge o stycka den o grilla en riktig jävla biff o äta den ihop med några vedträn!







5 kommentarer:

Unknown sa...

Hahahahaha! Ja man kan undra vart du är på väg egentligen... Bugg är ju kul! Men foxtrot, vad tänkte du?? :) Lugn bara, en vacker dag kommer du hitta tillbaka till ditt riktiga jag igen :)

Anonym sa...

Suss, för att kunna dansa med kvinnfolk i tex parken bör man kunna både och. Det är inte bara ni fruntimmer(okej, ett ganska illa valt ord) som kan få problem med full människor som tror de kan dansa bugg...då är det ganska skönt att kunna dansa foxtrot så man kan hålla dom uppe=) Tycker du klarade dig riktigt bra Jocke mannen. Men melodifestivalen var som vnligt ingen hit...

Anonym sa...

Håller me den anonyme att när de e mkt fölk i parken e de faan bättre o dansa foxtrot än bugg, iaf riskmässigt!! De där lär du dig snart Jocke, de kommer ska du se!

Dans 3 gånger på en vecka va faan inte illa=). Du kommer dominera on the dancefloor i Malung i sommar.....låter kanon=)!

o på tal om melodifestivalen så tycker jag helt klart att RÄTT LÅT VANN !

Anonym sa...

Annars kan man ju strunta i o dansa...

Jonas Öhrman sa...

Håller med Patrese!

RÄTT LÅT VANN!! =)