tisdag 4 november 2008

In the middle of nowhere

Nu är man i ett sånt läge igen där det inte händer så värst mycket. Det är tisdag kväll, jag sitter i min vana trogen o ser på Cops. Senaste veckan har inte varit så actionfylld alls.. Det var en av höjdpukterna i parken i fredags, den sk vadstenakvällen vilken var mycket rolig. Lördagskvällen spenderades hos far för att fira Fars dag en vecka för tidigt.
När jag ändå inte har så mycket att ta upp så kan jag offra mig o svara på Idas utmaning. Brukar inte gilla såna här grejer men får väl göra ett undantag då http://angelsintheroom.blogspot.com/

Men jag tänker nöja mig med att: "Berätta 7 saker om mig själv, både alldagliga och knäppa"
1. Jag har fobi för att sätta mig på kroppsvarma toasitsar.
2. Jag har ett överbetalt jobb med tanke på vad jag gör (21300/mån) =)
3. Jag har suttit i fyllecell
4. Jag är beroende av Polly
5. Mitt fultal är 306 http://www.fultal.net/ful6.php?ft=306
6. Jag har placerat en betongsugga bakom min handikappade lärares bil... sorry Agnetha =)
7. Jag delar epitetet "sveriges sämsta förlorare" med min lillebror.. haha!



Måste även passa på att hylla o tacka av Magnus Wernblom för alla grismål o hårt arbete i Sveriges just nu bästa hockeylag MODO!! Denna gigant har beslutat sig för att lägga av med omedelbar verkan. Synd men men hans egna val då kan man ju inte övertala honom.

Han var älskad av alla sina egna lagkamrater o supportrar o lika hatad av motståndare o bortafans o en kille som alla ville ha i sitt lag o inte ville ha emot sig i sina stora dagar. Flest mål genom tiderna i Modo. O elitseriens mest utvisade =)

Nu blickar vi framåt igen mot nya ämnen o betänkligheter.. men det kommer senare så nu vill jag bara passa på att be alla fara åt helvete!!! Haha!

Puss o kram Jocke

3 kommentarer:

Johanna sa...

jadu, vad ska man säga... HAHA! O som vanligt kan jag avsluta med... Du är F*N inte klok! Puss

Anonym sa...

Hade precis tänkt å skicka ett mess på msn att det var väldigt längesen du skrev något här, men heja lilla gubben...Varma eller kalla toasitsar, är de bara på jobbet så kniper jag hellre tills jag kommer hem.

Anonym sa...

Ses nästa torsdag! Dra åt helvete!!!! :) Kram