onsdag 12 november 2008

Bloggtoppen

Jag blev lite nyfiken på hur många det är som verkligen läser här så jag la till mig på bloggtoppen igår för att se om det verkligen är som alla säger att jag har fler besökare än Alex Schulman =)
Tittade resultatet nu, o det var faktiskt lite skrämmande... haha!

Statistik
Antal unika besökare denna vecka
35
Sidladdningar denna vecka
48
Totalt antal sidladdningar av denna blogg
48
Totalt antal unika besökare hos denna blogg
35
Medel av antalet besökare / sidladdningar
73%
Totalt medel på unika besökare/sidladdningar
73%
Ut denna vecka
0
Totalt ut
0
Medeltal ut / totalt ut
0%

Om jag fattat det hela rätt så har jag haft 35 unika besökare bara idag.... är det så många som är inne o läser här?? är mitt liv verkligen så intressant eller är det för att jag är en jävel på att skriva?? =) Borde man börja tänka sig för vad man skriver... haha! Nää det ska jag inte göra.. vi kör väl på som vanligt! Så far åt helvete alla 35 st... haha! Puss

3 kommentarer:

Flickan sa...

Jag leder Polly:)

Johanna sa...

du är så gästvänlig =)

Anonym sa...

Nej Jocke, ditt liv är inte SÅ intressant! Men det är å andra sidan inte mitt heller, det är därför jag är inne o läser här... :) Ha så kul i helgen, hälsa Peter!! ;)