måndag 17 november 2008

Måndag 081117

Idag var det stor hyllning av Modos störste spelare genom tiderna vid namn Magnus Wernblom.... men jag skulle vilja hylla honom på mitt eget sätt o åka upp till Övik bryta mig in i Swedbank Arena, klättra upp i taket o helt sonika plocka ner hans tröja , åka hem till honom o tvinga på den igen! Man kan helt enkelt säga att det var ett ruskigt dåligt tillfälle att sluta just nu. Såklart inte hans fel men det skapade lite turbulens i truppen o nu är dom helt under isen med massor med skador.... men nu pratar vi inte mer om det.
Helgen började i fredags med årets första glögg o lite IFK-Bandy på det... Men det gick oxå åt skogen, jag ska nog sluta kolla på sport för alla lag man håller på losar på löpande band. När vi ändå är inne på sporten så kan jag bara hålla med alla HV supportrar att det är dags o skicka ner ett grishuvud på isen när Jämtin kommer tillbaka i en LHC tröja till Jönköping nästa gång, vad tänker karln med?? Läste till o med att folk i White Lions var vansinniga att han kommer till LHC. Detta var sista gången jag nämnde denna hög av skit i denna blogg. Så över till nått roligare.
I lördags drog vi tidigt ner till Göteborg för att ära Dansdax med vårat celebra besök. O det kan man säga att det var inget misstag för körs i jössenam va kul det var... hehe! För dom som inte vet vad Dansdax är så är det en stor dansbandsgala i Scandinavium, med bla Arvingarna Barbados o Glennartz. Men nu ser vi framåt o tar sikte på Johan Glans på onsdag...som jag tar för givet kommer innebära en skrattfest. Recension kommer på Torsdag.. hej så länge!

Inga kommentarer: