söndag 26 oktober 2008

Faktum är!

Jag är inte bäst i BADMINTON, jag är inte bäst i BOWLING, jag är inte bäst i FRÅGESPORT jag är inte bäst i POKER! Men jag deltar o jag är bra! Haha! Huvudsaken är inte att vinna det är o komma först... hmm... eller nått! Helgen har innehållit allt detta så man kan iaf säga att det är var en sportig helg. Synd att man är så dålig förlorare bara.. men jag är en mycket bra vinnare men det fick jag dessvärre inte visa upp denna helg. Men skam den som ger sig..

Klarar jag bara av att ta fler set än Jörgen i Badminton, slå ner fler käglor än Jonas Jörgen o Fanny, svara rätt på fler frågor än dom andra i frågesporten, o vinna den sista handen i pokern så tror jag att jag har en chans o vinna =)

Summa summarum ( ett av många uttryck som jag tycker låter så muppiga men ändå vill använda ) det har varit en rolig helg, men inget GOTT som inte för nått ONT med sig, Jag har stans träningsvärk i hela kroppen o framförallt röven. Men men bra att man kommer igång o rör på fläsket inför Vätternrundan.
Ser ut som det kommer bli att lägga till Dansdax i Göteborg på min lista över actionhösten!
Skoj! Ännu ett evenemang o se fram mot.

5 kommentarer:

Anonym sa...

låter gött o höra att du har träningsverk grabben =). man får ju sån grym verk i RÖÖVA av badminton o fr a squach, så ja vet precis hur du känner dej "stelis"...

låter bra att du inser att det är kul att vara med o kämpa o göra sitt bästa o att det räcker mkt långt... inte alltid man kan vinna vet du, de va kul att höra kompis, då ja håller me om att du är en ganska dålig förlorare, hehe.... men att deltaga o ha kul är ju de absolut viktigaste=)

Japp dansbandsdags i Gbrg blir nog kul som faan tror jag. Gött me lite jippon att komma iväg på....

förvånar mej om du inte tog dom i frågesporten måste jag erkänna... du är ju alltid en vinnare i stort sätt hemma hos dej när vi kör TP o så... du e smartare än man tror, så då måste dina bowlingvänner va riktigt smarta rå =).

Va ju även en underhållande hockymatch vi såg i dag, men de kanske du tar upp en annan gång... för de blir fler matcher... sånt där gillar ja när de smäller lite i närkampera =)

Anonym sa...

Låter som en kul helg! Synd bara att du inte vann lite mer... :)

Flickan sa...

Och du är bra på att svara på frågor oxå! Haha

Johanna sa...

Kom på EN sak du bara måste vara bäst på... Vara dryg =) Där vinner du med häst-längder =) puss mannen

Vildängel sa...

Du får vandra till min blogg för du är utmanad