onsdag 22 oktober 2008

Humor eller Hån?



Sitter o läser om matchen mellan AIK-Leksand som spelades igår, o AIK:s klack har kastat in en stor mängd med Dildos för att håna Janne Huokkos hemmagjorda erotikfilm som råkat komma ut till allmän beskådning. Är detta inte humor på högsta nivå eller är det ett stort pinsamt hån mot stackarn??
Jag tycker i alla fall att det är fantastiskt kul! haha! Tror iofs att det inte var menat som en rolig grej av AIK:s klack utan mer som ett hån....

Detta däremot kanske är lite att gå över gränsen.. men kan ändå inte låta bli att garva samtidigt som jag tänker att det är ganska pinsamt o respektlöst mot resterande publik med barn o pensionärer. Men syftet o få Leksand ur balans verkar ju funka så varför inte resterande Allsvenska hockeylag iväg till närmaste erotikbutik o inhandla erat eget matchvinnade exemplar, den finns i många olika färger material o hårdhet!!! Haha!

Kunde inte låta bli att ta upp detta ämne =)

/ Jocke

6 kommentarer:

Anonym sa...

jaa tydligen vart Leksingarna tagna på sängen av klackens beteende! Trodde faktiskt dalagänget skulle vinna ändå, men Gnaget e visst rätt så bra i år har ja hört o de visade dom ju me segern över laksingarna... men vi får la se om flaer lag gör nåt liknande o om sex-butikerna säljer som faan nu rå =)

Flickan sa...

Hahahaha va jag skrattade imorse när om dildosarna på radion! Stackarn=)

Flickan sa...

Jag hörde glömde jag skriva visst! hahaha

Anonym sa...

Stackarn! Jag tyckte verkligen inte att det va kul...tänk om det hade varit du, vad hade du tyckt då? :)

Andreas Svensson sa...

Min gula och svarta själ blev varm av kärlek när jag hörde detta, jag kallar det en äkta kärlek till aik från blackarna när de sjunker till sandlåde nivå, men vad gör man inte för klubben.... Man kan säga så här om leksingarna FÖR NI ÄR SÄMRE ÄN GNAGET!!!!!!!!

Anonym sa...

Gnaget är sämre än Oskarshamn