söndag 3 februari 2008

Sunday


Börjar bli lite smått nervös för tisdagen! Jag min idiot har gått med på att börja buggkurs. Såg på kanallokal igår när dom visade ett par som buggade o tänkte direkt, det där kan inte jag lära mig! Jag kan inte dansa nykter....kan iofs inte dansa full heller men då känns det iaf bättre! O hur skulle det se ut o komma en tisdag på buggkurs o lukta öl?? haha! Magnus Uggla har en jättebra poäng med sin låt "Dansar aldrig nykter" den stämmer iaf på mig..! Men men får väl lära mig det nu! Så hädanefter kommer ni få följa min framfart mot titeln " Mr Buggkung 2008".
Måste berätta hur helgen var oxå.. även om alla helger ser ungefär likadana ut! Det ständiga inslaget med: Poker Hockey Harrys o Bärs! Så var även denna! Men spelade poker nykter i fredags. Det verkar vara det som gäller nu..! Henke nästa gång låter vi dig inte vinna lika lätt, vi brukar låta dom nya vinna första gången ;o) Synd att det är parken när det är nästa VPT annars skulle jag nog testat o köra den nykter! Det kom några stycken hit o festa som inte brukar vara här så ofta o det var jättekul! Jörgen ida Sandra Tommy bagare! Det var kul att ni kom! "Synd" att inte Tommys bror Hasse Bagare kunde stanna längre =) .

4 kommentarer:

Sandra sa...

Tommy bagare....hahahahaha den var bäst den här helgen!! Tack för trevligt sällskap i lördags. Såg du den fina lappen? Någonstans i din lägenhet är den...=)

Johanna sa...

du, hojta till när du ska börja tävla i bugg... det vill jag se =) Puss

Anonym sa...

ähh, är tommy o han bagarn bröder alltså eller vadå ?! Japp de va kul me lite nytt folk faktiskt=)

du gör HELT RÄTT i buggkursen. Allt kommer lätta efter första gången men ja förstår din nervositet. Men du ja skulle så jävla gärna vilja se dej o bocken första gången !!! tiden vet ja, men den exakta platsen tack;)) !!? *garvar lite mera än vanligt*

LYCKA TILL ;)

Anonym sa...

Väntar med spänning om en rapport från buggens värld...