onsdag 6 februari 2008

Bätte fly än illa dansa!


Det blev ingen buggkurs! Jag ångrade mig typ 2 m innan dörren in till lokalen..! O smet lite snyggt därifrån! Det hade varit kul men pallade inte med det! Såg bara gamla tanter där inne o några ironiskt "snygga" brudar! Så vände lite snyggt näsan åt ett annat håll o smet därifrån genom buskar över hustak o genom vattendrag med 3 blodtörstiga Buggledare i hasorna! Så jag lägger kursen på kylning ett tag! O kanske gör ett nytt försök en annan gång.
Men kände mig lite dålig idag så drog o köpte ett gymkort på Nautilus istället =) Så nu har jag varit där o dragit lite i grejerna. Det var gött nu efteråt iaf! Köpte ett årskort så det måste jag nyttja nu!
Nu är det snart helg igen! Fasen vad fort det går.. i helgen blir det ingen poker o ingen harrys!!! ja ni hörde rätt! Men några öl ska jag klämma in iaf! Jag ska på Daniels 30-årsfest på lördag i Åvik-stugan! Det ser jag fram mot... men misstänker att Harrys kommer sakna mig,.! Men ses nästa Lördag kanske! Puss

6 kommentarer:

Johanna sa...

Haha nu blev jag besviken... ingen bugg??? Jag som sett fram emot en snygg uppvisning... Du får hålla dig till dansen runt stången då =) Puss

Vildängel sa...

Fegis... Ja ska fan släpa dit dig i örat när min rygg e frisk..

Sandra sa...

meeeen då!!! Ja då får du börja på afrikansk dans med mig istället då eller salsa kanske =) Jag ska fixa powerplateträning jag! hehe pöss

Anonym sa...

hmm lite synd du ångrade dig, för de e jäkligt kul att bugga o så. Du ser ju vilka fräna o vackra turer man lär sej o så ;) !! Men du får hoppa på tåget nåt annat år vet ja =)

Kortet på nautilus va en bra grej. Då ska ja ta men i skinnet (för ja har ju lite dåligt me fett) o hänga på ibland då =)

Finns ju mkt bra maskiner där. Ja e inte mkt för styrketräning, men är ju många bra grejer en kan få upp flåset redit på!! Gött o rense ur kroppaset o känne att en lever ju !!

Lisandra sa...

fjant, du måste ju lära dej att bugga så vi kan ta en svängom på harrys nån gång hehe

Anonym sa...

JOCKE! Hade tänkt skriva tidigare, men det känns som alla har kommenterat din flykt från dansgolvet. Jag som dansledare tycker allt du kunnat stanna till paus...illa illa mannen. Hoppas du funderar till nästa termin. Jag utmanar dig på motalabuggen år2009 hehe