söndag 10 februari 2008

Tack för igår!!

Hej igen! Skulle vilja börja med att hälsa nya läsare välkomna från Lasarettets it-avdelnig!! Eftersom ni inte får köra helikopter på arbetstid längre så har ni visst börjar smygläsa här =) trevligt! Sen vidare vill jag ännu en gång Gratulera Daniel Frans-Robert Staaf på 30-årsdagen o tacka för den mycket roliga o trevliga festen igår. Jag hade verkligen jättekul, tiden bara löpte iväg i samma takt som ölen tog slut...även om jag inte är nått ölhävaress! Lustigt att just jag skulle få den tävlingen.. hmm! Men kände att det inte var nån större ide när man ställs mot Stefan Lill-prippe Nilsson detta folkölsmonster o på den andra sidan nån galen tysk som kunde dricka öl som om det vore första vattenglaset efter en långpromenad genom Sahara! Men ja äää inte biitter över min tredjeplats =)



Måste oxå skriva ner en mycket skön killes festarstil som Gry Forsell berätta om i Mix Megapol. Antar att det var nån galen norrlänning, hur som helst han hade kommit till festen med en kvarting vodka, gått direkt o hämtat ett stort glas o hällt upp hela kvarten i glaset o svept alltihop på en gång o sen satt sig i soffan med orden " Jaha då var det bara o vänta då" Haha!..................................................................................................



Annars har det varit en kanonvecka. Har kommit igång med träningen på Nautilus bra! Sviten på lite mer än en vecka utan skoputsarskämt bröts i Torsdags =)



Satt nyss o kollade på bilder från i somras när vi var i Malung på dansbandsveckan o insåg att jag inte alls behöver gå nån buggkurs för jag kan ju redan det där!




På tisdag ska jag o några grabbar åka med Vadstena buss till Cloetta Center o se när LHC tar emot HV71! det ser jag fram mot!

Får heller inte missa mitt nya favoritprogram ikväll: En annan del av köping! Tobbe är tamefan det roligaste som hänt svensk tv på lääänge!


Hörs snart igen! Puss o skål! Jocke

3 kommentarer:

Johanna sa...

Riktigt ruttet att du sponsrar LHC för att se Hv... Kom den 26:e... Då börjar vi prata hockey =)

Vildängel sa...

Ja du Jocke eftersom du nu skrev att du redan akn bugga så är de rätt kört för dig den 29:de.. För är du i parken då så ska ja dra upp dig o så ska du få bevisa de där.. Men pass dig, för ja kan bugga ja.. *ler* Vi sakna dig på harrys i lördags..

Anonym sa...

Visst faan du KAN ju buuga ju de såg ja allt i Malung. Men tilläggas kan ju att grann-husvagnen skakade ju faan då så dant garvade dom där inne åt er (men de kanske va för Jimmys eleganta dans-steg kanske) LOLLE

Okej låter som festen va kul där o coolt kort me de där ölspelet lr va du kalla´t. Verka fränt som faan. Ähh, vore kul o se DEJ i en sån där bild faktiskt *garvar* =))

Gött att du kommit igöng på nautilus!! Själv ska ja nog dit snart o simme lite tror ja !!

Gött o se att du har en sugen danspartner i parken nästa gång o att du är saknad på harrys=). Bra att nån annan hade nyckel o kunde öppna i lördags där då när bror din o co va där o virrade runt i vimlet !!

Trodde kortet på mej o dina bröder skulle komma upp på denna blogg, men den kanske dyker upp när du minst anar´t *ler stort*

starkt av IFK igår förresten, lr rättare sagt URSTARKT =)