onsdag 13 februari 2008

Alla Hjärtans dag!


Imorrn är det Alla Hjärtans dag!!!! JIPPI!!! Är det då man ska ut o fira att man är singel?? Eller ska man köpa nått fint till den man gillar mest? I mitt fall mig själv =) . Har pratat med några idag både på msn o live o genom sms, o alla har dom samma problem! Dom frågar verkligen mig vad dom ska köpa till sin tjej eller kille på Alla Hjärtans dag?? Hur fan ska jag veta det.. jag har ingen tjej.... o jag har nog aldrig haft nån just på den här dagen... Jag brukar tajma förhållanden så man slipper vara ihop på typ jul, födelsedagar o alla hjärtans dag!!



Grejen är inte att jag är snål på nått sätt för det är jag inte.. men jag har typ världens sämsta fantasi när det gäller o köpa saker till folk! Som tex julklappar.. jag frågar alltid släkten vad dom vill ha o säger dom inget så blir det inget eller kanske en drös med trisslotter! Har spånat lite på en ide som jag funderar på att ta upp nästa jul! Många säger att det är som att byta pengar med varandra o det kan jag hålla med om. Men min ide var mer att man slutar med julklapparna helt o så köper man nått fint till sig själv istället. Så tex om man sitter på julafton så får alla berätta vad dom lagt pengarna på i år. Skulle låta ungefär såhär i mitt fall! " i år har jag unnat mig tex en ny bil eller nån ny tv kanske" o är det ett dåligt år när jag inte kunnat spara till nått så kan man ju dra till med att i år blev det bara en trisslott det är spartider!
...............................................................................................
Så imorrn är det en helt kravlös dag för mig! Ska ge all kärlek o omtanke till mig själv! Kanske unna mig en pizza eller kanske en påse polly =) O ett träningspass på Nautilus! Snart är det helg igen! Veckorna går verkligen alldeles för sakta! (skojar nu dom går verkligen jättefort men alla tjatar om hur fort veckorna går o jag hatar o säga samma sak som alla andra! )
...............................................................................................
I helgen får vi se hur det artar sig iaf! Är bjuden på 2 fester på Lördag... så vet inte riktigt vad jag ska göra! Chefen sa en gång att hon skulle vilja klona mig för att jag var så pålitlig på jobbet, jag håller med henne nu.. det finns alldeles för några Jocke för alla fester! Haha!
Hoppas nu alla får en jättetrevlig "Alla Hjärtans dag" O en jätterolig helg så är jag nog tillbaka på söndag med nya Rapporter! Puss o kram Jocke



5 kommentarer:

Anonym sa...

hmm,m jaa unna dej du en påse molly o en svettig o STOR pizza hos hårets grabb vet ja, de e du värd !! Själv får ja tacka för tipset då ja va en av som som frågde dej om påhittande =). Vart ju en liten rolig grej av detta mä som ja talde om för dej!!

Joo du ä allt en pålitlige festare o inte många lördagar du sviker en fest inte!! Men hörde att folk undrade var faan du var i lördags då du inte va "hemma" på kvällen (harrys) LOL. Måste va hårt o inse att du nästan tillhör inventariera på stadshotellet =))

jaa den där jul-teorin håller ja mä dej helt om! Gött o höra att de kommit te västra östergötland nu mä rå!! Vi från "storstan" Grebo har insett detta för flera år sen o ger faan i dom där "onödiga klappa" o köper bara vättiga grejer istället om en behöver nåt, annars ger vi faan i´t o BARA äter REJÄLT mä julmat istället, hahaha

hur dom gör i hålan Ptvid vet ja inte riktigt, men står väl här på bloggen om några minuter mistänker jag starkt, hi hi hi....

Vildängel sa...

Älskade nallen min.. Vet du va ja tycker du ska göra.. Unna dig nått gott imorgon o mys rejält.. O så ska vi ta en videodag du o ja snart o titta på hotel rwanda o gråta en skvätt.. De e mysigt de med.. Imorgon packar ja kappsäcken o barnen o åker o myser i huset på åkern med min D.. O ja har inte frågat dig om present idag.. hihi för ja har fantasi jag.. *pöss på de*

Sandra sa...

Haha...blir alltid så glad när jag läser din blogg! Du är så snäll och rar! Unna du dig en massa gott idag och mys ordentligt. Trevlig alla hjärtan på dig..Tommy å Moa hälsar med. Puss å kram

Johanna sa...

Kram på´re mannen =)

Kan du verkligen tänka dig två stycken Jocke??? Haha hemska tanke ;)

O du Rickard... log lite åt din kommentar... Låter som du känner mig... =)
så därför kommer jag bara säga att ni har skitfel i julklappar... Ett måste ju... men det kanske beror på att man är en bortskämd snorunge (som jocke skulle sagt...) Fast jag tycker iof att det är jättekul att ge bort julklappar också =)

Kram på er =)

Lisandra sa...

hoppas du haft en bra alla hjärtans dag:) du har väl ätit salta pinnar hoppas ja;)
kram kram