söndag 3 maj 2009

Nya lyan o lite annat!

Hejsan! Tänkte bara dela med mig lite av min nya lägenhet som jag köpt. Nu går det visst klicka upp bilderna till större storlek...Bilderna är tagna med min mobil så kvaliten är inget vidare.. det är inte sådär suddigt hemma hos mig alltså =)Börjar med dasset: Sen tar vi verkstan =)

Kitchen:


Bloggarhörnet:



Tv:n
I fredags gick den sista deltävlingen i Vadstena Poker Tour av stapeln, det blev ganska oväntat jag som tog hem vinsten igen.....såklart utlovade jag ett bad om jag skulle vinna! Haha! Fan 3:e gången jag utlovar bad om det går som jag vill o alla 3 gångerna har det blivit bad =) Så det var bara att dra på sig badbyxorna o studsa ner i spat! det var faktiskt inte alls så kallt som jag trodde så det var helt klart värt det =)






Har även blivit Gudfar denna vecka.. hehe... o det är tack o lov inget barn utan en söt liten hund som ännu inte har nått namn så jag kallar den "hunnfan".. hehe!










5 kommentarer:

Johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Johanna sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Johanna sa...

Topp 3:
1. Påslakansetet

2. Fotografierna i bokhyllan. I LIKE! haha...

3. Det fortfarande oanvända köket ;)

Unknown sa...

En liten fråga...har du lock på diskhon?? Är det för att du inte ska trilla i?? Bra med barnsäkra lägenheter :)

Jöjje sa...

Sådan matte, sådan hund...stämmer in på det mesta lr va säger du mannen=) Jävla snygg lägenhet har du iaf. Hur går det med cykelträningen? Ska vi köra en sväng på 10mil snart?