onsdag 29 april 2009

Vart tar min dyrbara tid vägen!

Ska bara göra en uppdatering så ni inte tror jag flytt eller dött =) Senaste tiden har jag inte haft många lugna stunder, är det inte innebandy så är det badminton eller cykling eller fest eller en tripp till Alingsås.. hehe! Men allt är i o för sig helt frivilligt så ska inte gnälla. Börjar nu få fint i lägenheten så lägger ut lite bilder nån dag. Innan jag ser vidare på hockey-vm måste jag bara berätta om en mycket märklig sak jag lyckades med i Lördags! Haha! Skulle på en grillfest med lite folk jag inte kände o trevlig som jag är så brukar jag alltid ta i hand o hälsa på nya ställen. Men nu föll det sig så att Jyrgen gick steget före mig o hälsa o det var det som blev felet denna gång han presenterade sig såklart som Jyrgen. Så kommer jag efter åt o antagligen anser att detta är ett vinnande koncept o oxå säger Jyrgen =) Men inser snabbt mitt misstag o ändrar o säger Joacim istället... haha! Vafan hände.. det var första gången i mitt liv jag råkar säga fel namn på mig själv.. o sista med hoppas jag! Dom som var på festen måste trott jag var helt dum i huvet.... hade bara druckit en öl oxå så kan inte skylla på nått sånt.. haha.. jaja det bjuder jag på! Hörs snart! Chip

2 kommentarer:

Unknown sa...

Haha! Du kanske för en kort sekund önskade att du var Jörgen som dansade fram på en äng med knätoffsarna i högsta hugg..

Jürgen sa...

Du måste fått ett riktigt hjärnsläpp den kvällen, eller var det åldern? Nästa gång får du gå först...för att ta i hand och vara artig måste man vara när man inte känner folket. Sunt förnuft eller hur? Fast man ska presentera sig med sitt EGNA namn och inte i det här fallet ta mitt=)Och du Suss, vilken bild jag fick av Jocke i knätoffsar dansandes på en äng haha