torsdag 9 april 2009

Svenska straffar!

Vad är det med svenskar o hockeystraffar.. har det blivit nån tävling nu vem som kan göra den snyggaste?? Det bara radas upp den ena snyggare än den andra! Ska jag vara ärlig trodde jag Foppas straff skulle hålla läänge! Men insåg just att när jag såg det senaste nu med Nicklas Lindberg (vemfan det nu är ) =) o för nån vecka sen Linus Omarks straff att det utvecklas o blir bara snyggare o snyggare! Se o njut av dessa godsaker!!

Detta får man nog ändå mest ståpäls av...minns när man satt hemma i pojkrummet o hejjade o slog i bordet så händerna blev ömma!


Dock en träningslandskamp men ger ändå ett o annat stående hårstrå!



Joodåsåatte.. vet inte vilken straff man ska gilla mest längre! Foppas var värd mest men dom andra är helt sjukt snygga!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Den sista.

Rikardo Patrese sa...

jaa alla 3 e spektakulära o mkt snygga allihopa. Viktigaste straffen va ju tveklöst Foppas. Men vackraste.... jaa den tycker ja e solklar - OMARKS.... så JÄÄÄVLA SNYGGT !!! Kommer nog leva ca 50 år till hoppas jag på o följa all möjlig hocky... men ska ja vara ärlig tror ja faktiskt inte ja NÅN GÅNG mer i mitt liv kommer se nån snyggare o kyligare straff än Omarks !!! Målisen va ju uppe på läktarn o köpte körv 2 gånger om ta me faan... utan bröö på bägge, haha

Flickan sa...

Glad påsk Carl-Arne
önskar prinsessan:)