tisdag 19 maj 2009

Chip!

Hejsan hej!
Hmm... grejen är den att det har hänt rätt mycket sen jag skrev sist men nu blev det torka i hjärnan... =)

Det har varit final i våran VPT ( Vadstena Poker Tour) jag slutade ju tvåa i seriespelet under hela säsongen o lyckades o ta andraplatsen i finalen oxå.... så fick 2100 loppor!! Funderar nu på att starta en loppcirkus nu när jag snart blir arbetslös =)

Det är idag 24 dagar kvar till Vätternrundan o det börjar bli lite smått nervöst, men idag släppte det något när jag fick tag i en racercykel igen =) Faktum är att det föll sig så kul att det var en exakt likadan cykel jag hade sist fast en blå istället för svart för ett bra pris! Så jag får helt enkelt vika ner mig för det jag sagt innan att det kommer gå bra med min gamla renoverade MTB jag lagt ut pengar på... men men får nog lätt tillbaka pengarna jag idag lade på racern! Läste oxå att man får celebert sällskap runt sjön i form av Bröderna Herrey.. mina gamla barndomsidoler =) o en annan mindre känd hockeyspelare vid namn Börje Salming.. hehe!

Annars är allt sig likt här.. motivationen till att sköta jobbet dom sista månaderna har gått upp lite till, ska som sagt gå med flaggan i topp så dom känner att allt var bättre på Jockes tid =)

Man undrar ju vad som kommer hända nu efter 1 Okt??? Man ska nog ha en väldig tur att få jobb i denna stad! Men nått ska man väl kunna hitta på.... annars kanske man snart hamnar nere vid kanalbanken på en parkbänk med en marinella i en brun papperspåse utan framtänder o en rutten toppluva på huvet =)





3 kommentarer:

Patrese sa...

jag har testat en sån där parkbänk en sommarkväll för några år sen... de va inte alls fel kan jag säga dig.. ölen smakade mkt bra när en satt där =).... Cykeln ser bra ut... lycka tee !

Unknown sa...

vänta nu...en papperspåse utan framtänder..??

Jocke sa...

Ja precis har du nånsin sett en papperspåse med framtänder?? haha!