torsdag 28 maj 2009

2 veckor kvar!

Jaha nu sitter man här o veckorna går väldigt fort! Så imorgon är det exakt 14 dagar kvar innan man ska ge sig på Vätternrundan igen då.... börjar så smått bli lite orolig, men men bara göra sitt bästa o se hur långt det tar mig! Förhoppningsvis 30 mil =)
Ni som är intresserade av att följa min färd runt sjön kan få regelbundna sms så man kan se när jag passerar vissa depåer o oxå få beräknad målgång, gör såhär:
Skicka sms med texten: VR 533 o skicka det till 72700
Glöm inte mellanslag mellan VR o mitt startnummer 533! detta kostar 30 kr.
Förra gången jag cyklade hade jag 70 mil i benen innan, nu har jag än så länge 54 mil men hoppas iaf få ihop minst 70 nu den sista träningsveckan innan den sista veckan som ska bestå av vila o pasta =)

1 kommentar:

Jürgen sa...

Klart jag ska hålla koll på dig. Vi börjar 0130 i Hammarsundet och jobbar till 12. Räknar med att träffa dig trött,sliten å grinig där. Bara för att retas med dig