tisdag 3 februari 2009

Buggkung!


Jaha så har man då äntligen vågat sig dit =) Men hade nog inte åkt dit om inte Anna hängt med...frågade henne igår med tanken att hon säkert inte kommer hänga med men tji fick jag. Hon blev sugen så det var bara snällt o hänga med... hehe! Men nu efteråt så ångrar jag det inte.
Till en början kändes det riktigt stelt o taktlöst men det bättrade sig med tiden man bytte partners o när till sist en av dansledarna kom o dansa med mig så fick jag omdömet "jättebra" av henne o efter det gick självförtroendet uppåt o uppåt o fick idel beröm av dom återstående kvinnorna jag dansa med =) Så man skulle kunna säga att jag nu är en fullärd buggkung!!
Så hoppas nu Anna har tid o hänga med nästa tisdag igen...annars får jag väl helt enkelt gå dit själv!
Helgen som passerade lägger vi till historien o glömmer bort....jag har redan glömt den =)
Till slut vill jag gratulera min lillebror som börjar bli vuxen nu.. hehe! 27 år.. ojoj... Grattis Mannen!
Har även tittat på en lägenhet i helgen...det var typ den finaste lägenhet jag sett på väääldigt länge! Ska till banken på måndag så får man se om jag kan köpa den. Återkommer med mer info när jag varit där.....Skepp Ohoj Seglarvänner!

3 kommentarer:

Anonym sa...

se där ja gött o höra att herrn ä glaa=). japp helgen glömmer vi direkt o pratar inte om!

BRA ATT DU TOG DIG DIT pöjk...ja VISSTE att du skulle gilla buggen o du kommer att glänsa on the dancefloor i parkens andra hörn va de lider (mittemot galaxen alltså)

fortsätt nu o häng i när de e skoj!! Hoppas anna hänger me dej, men om hon inte skulle de se för faan te o häng i o knalle dit själv isf... du lär känna folket snart... buggen är askuuuul så häng i nu.

Ps, berättade för 1 att du skulle börja, då sa han. bra för inte faan kan han stå o tjata ihjäl en vakt nästa år igen i malung, hahaha. då ska du faan känna lite på golvet mää=)

Anonym sa...

Blir lite nyfiken på vad du gjorde i helgen..

Anonym sa...

Du är ta mej fan helt ooootrolig. Förra gången vände du å gick. Den här gången kom du tack vara Anna. och nu har du äntligen kommit på hur kul det är att bugga. Var de där extra stegen så jobbiga att ta för att komma in i lokalen och dansa med andra nervösa nybörjare-präciis som du??? Så jag sägerer som Rikardo: BRA ATT DU TOG DIG DIT!!!