torsdag 29 januari 2009

Modeblogg

Att visa senaste mode i bloggar verkar vara ett vinnande koncept så kan därför inte hålla mig från att visa mitt senaste inköp när det gäller det moderna. Gjorde några riktiga fynd i Folkets park där det var utförsäljning av MÄRKESKLÄDER =)
Först måste jag säga att jag gått emot mig själv i o med mitt första inköp. Har alltid varit emot detta plagg på killar o tycker det ser lite slaffsigt ut...men men jag är inte sämre än jag kan ändra mig, kommer dock inte ha detta på mig i nått större sammanhang =)
Här har vi dom:

Ja just det ett par mysbyxor...haha! Nu jävlar ska det mysas!

Mitt andra plagg är av mer funktionell art, kan användas när det vankas bandy eller träning inför Vätternrundan:


Ett superunderställ som andas av märket Stormy Weather. Om ni tycker det ser ut som det putar en mage där så är det bara en dålig ljussättning på modellen....eller så är det så illa att ni ser alldeles rätt.. haha!

Chip o hoj!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Mysbyxor ingår i husvagnskostymen.

Jonas Öhrman sa...

Ja jag fattar inte hur du kunnat leva utan mysbyxor.... Det ää ju ett måste framför tvn ju...

Anonym sa...

Mysbyxor är ett måste HEMMA! Inte ute på stan!

Jonas Öhrman sa...

Ja ute på stan ska man INTE ha mysbyxor!

Har även sätt mysbyxorpå golfbanan (Fippe)
Då ää det bara att vända upp och sikta på dom!
Enligt svensklag är det spöstraff på sådan betéende....

Anonym sa...

oj oj jocke.. stiligt värre!! men jag ser dock att vi får ta tag i knallandet... med start nästa vecka! så ladda upp nu, sen kör vi hårt. ;)

Anonym sa...

haha snyggt pöjk! Ser ut o va en bra träningströjja o de e la dax för dej att "snygga till" den lite rundare magen snart inför cykelloppet, hehe.... tröjan ser kanon ut att träna i. o mysbyxor ä ju som sagt ett MÅSTE=)

Johanna sa...

DÖD åt mysbyxor! Så sjukt osexigt... men ack så skönt att lufsa i =)

Din mage ligger i lä... jag har passerat dig... Vilken vecka är du i??? Flåt =)

Puss

Anonym sa...

Har du inte insett hur skönt det är med mysisar. Det första man tar på sig när man vaknar på morgonen eller kommer hem från stan(vad fan man nu gör där) lr varit på maxi och handlat. Förresten kan man gå på maxi mysbyxor oxå. Det funkar! Å kanonklädsel när man är ute med vagnen å campar. Förtältet med öl på bordet och klädd i mysbyxor och en skön tröja-That's life

Anonym sa...

Mys inte för mycket bara..det är inte långt kvar till juni vet du.. :) Massa myspys..livet är underbart..Hahahahaha!!

Anonym sa...

UTMANING!

- öppna din bildmappen
- öppna sjätte mappen i bildmappen
- publicera sjätte bilden i den mappen på din blogg