söndag 15 februari 2009

Söndag!

Nu är jag inne i "dålig fantasi för att blogga period" igen, men det brukar ju vända lite då o då! Så ha lite överseende med att det har uppdaterats lite dåligt här. Ska inte lägga ner bloggen eller nått... men jag gillar inte bloggar som är som dagböcker som det bara står tex idag blev jag skitnödig så passade på att gå på toaletten eller annan meningslös dynga! Men alla är olika... detta ställe har jag inte för att tynga andra med mina problem om det skulle dyka upp såna utan mer för att roa o prata om roliga saker som händer.


Men nu är det iaf söndag så kan ju ändå dra lite snabbt vad man gjort som en liten veckobok.. haha! Lektion 2 i buggen var kanske inte lika framgångsrik som lektion 1 men ändå helt ok. Kan ju varit så att berömmet från ledaren bara var för att första gången var gratis o att hon ville att jag skulle komma tillbaka nästa gång, hädanefter när jag har betalt kanske dom vill bli av med den taktlöse gubben =)


Nu har jag iaf kommit igång med renoveringen av min cykel

Fick börja med att köra stållull över hela cykeln för att få bort all mossa o rost men så fin o glänsande den blev sen. Nu hoppas jag bara att denna cykel ska kunna ta mig runt Vättern trots dess ringa ålder på 17 år =)

VPT i Fredags med o vet inte riktigt vad jag ska säga om det.. hmm! Det gick jättedåligt men grejen är att man är så dålig förlorare så efter ett tag ger jag upp o hellre typ gör mig på o vet att jag kommer losa bara för att det känns bättre o göra sig på än o verkligen bli avklädd på riktigt, detta hände tyvärr i alltför många händer i fredags. Så just nu är man inne i sån period där jag inte vet hur man ska göra med det där spelet igen... kanske borde ta en pokerfri månad eller två o se om man blir sugen igen. Återkommer i veckan med den 3:e buggkursen o lite annat trams..

Hej hopp!

6 kommentarer:

goooooood girl sa...

your blog is very good......

Anonym sa...

hehe, nej, alltså jag håller på färjestad fortfarande. Men har liksom blivit tvingad att hålla på LHC också, eftersom en av mina bästa kompisar spelar där.. så när de möts måste jag liksom hålla på LHC.. =)

Vart går du å buggar då?? Motala Dansförening eller Wetternbuggarna?? eller nått annat ställe kanske??

Anonym sa...

Såg att du hade "buggen" i dej så skit i va lärarna säger... bare o veva på o stampe ikring o svänga loss me kärrngera=)....KÖR bara, hehe

Pokern går upp o ner ja vet.... men du ligger ju bra te i sammanhanget så bit ihop bara !

Anonym sa...

De e jag Rikardo som skrev inlägget ovan... fick visst inte me namnet rätt ser ja.... Se om ja gör rätt nu då, hehe

Anonym sa...

Okej, men det är ju bra då!! =)
Japp, jag känner honom, så då måste jaga ju hålla på hans lag också! =)

Johanna sa...

Ser fram emot att se herr J. Öhrman i cykelbyxor.... Mouhahaha