tisdag 10 februari 2009

Lektion 2

Jaha sitter här o inväntar lektion nummer 2 på buggkursen... har ju en massor o leva upp till nu...men tyvärr är det så att det mesta jag gör går alltid bra första gången sen har det en förmåga att gå sämre o sämre vilket är konstigt. Minns första gången jag skulle provspela golf.....det var nu många år sen men jag höll på att ta grönt kort o hade aldrig testat o spela på en bana, så fick man gå några hål o testa med nån som redan hade det gröna kortet. O det ville sig inte sämre än att jag gjorde Birdie på det hålet.. undrar hur många i världen som lyckats göra Birdie på det första hålet dom någonsin stod på en golfbana.


Men åter till buggen...idag på jobbet var jag nog ganska laddad för kvällen för kom på mig själv gå med musik i öronen efter min städmaskin o gå i takt o smådansa lite, tur att detta var på ett ställe där ingen ser =) Hoppas bara den lilla gubben med tighta jeans inte har dom på sig idag så min kompis Anna kan koncetrera sig på dansen.. haha!


Just det pratade om att jag skulle till banken i måndags.. o det gick bra det ser ut att bli affär!

Skickar in en bild på köket här... resten får ni se när jag flyttat in!

Nu ska buggas.

5 kommentarer:

Anonym sa...

fan jocke.. det är för fint för dig... vi kanske borde flytta ihop du o jag... =) haha Jag har inga problem med pungkillen... det är du som har svårt att slita blicken.. men du var jätteduktig idag! som vanligt. vi ses nästa gång! o jag hoppas det blir snart! pussiluss

Anonym sa...

Såg ju bra ut buggkungen=)!! Du har fasen lite talang för buggen ser de ut som !!

Köket kommer du stortrivas i. Kanske blir mera matlagning än vofflor, ostmackor o salta pinnar då rå hehe....

Hojta te när du ska ha flytthjälp=)

Johanna sa...

Får jag lov baby??? hehe.... Har du inskaffat så´na där små söta dansskor nu??? puss

Anonym sa...

Du kanske ska börja med knätoffsdans mannen, för du har ju talang=)... Jävla snyggt kök, men köper du det kanske du ska ta en matlagningskurs för att kunna nyttja köket fullt ut haha. Tyvärr, så visade han sina delar i tisdags igen, men jag kan inte gå fram till honom och be honom byta kläder till nästa gång bara för att Anna dras till den delen av kroppen haha. F'låt Anna..

Anonym sa...

vad nu... jag dras inte till den/det/han.. det är ju jocke! Nä du kan verkligen inte gå fram till honom o be han byta kläder.. han hade faktiskt bytt om ni inte märkte det.. till ett ljusare par i samma modell o garanterat samma storlek.. =P men du dansledaren... klä dig rätt själv innan du klagar på andra.... RÖTT ska det vara. RÖÖD T-shirt Jörgen så man hittar dig! =)