söndag 28 december 2008

Små saker

Om man som jag har dålig humor på ett barns nivå med kiss o bajs o annat fjantigt så finns det alltid små saker i livet som kan förgylla hela dagen. När man är lite trött o seg efter några dagars festande kan det räcka med att gå förbi en skojig skylt eller nån ovanligt ful människa för att man ska få ett litet leende på läpparna eller en sjuk tanke. Det var just det som hände när jag gick till stan. Den siffra som närmast ser ut som ett S är ju en 5:a o med tanke på detta så blev det ett litet pojkfniss när jag traskade förbi denna bil igår.

Vad får er att le till lite extra? Folk som slår sig är oftast jättekul... eller folk som pratar utan o tänka som jag kan vara en fena på oxå =)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Folk som halkar är kul, men det skäms jag för att jag fnissar åt.

Jonas Öhrman sa...

jag åkte i en bil med reg. plåt FAG igår..... va lite kul! =)

Anonym sa...

själv ler jag lite extra när jag ser en vacker LHC-skylt som registreringsnummer....antar att du me tycker en sån e vacker!!

roligt tycker jag däremot är när man säger lite fel o kanske blandar ihop orden lite....(som vissa finnjävlar har en förmåga att göra) LOL =)

Flickan sa...

Gott nytt år! Jag halkade på jobbet idag..Slut på detta år 2009.