söndag 21 december 2008

Gezur Krislinjden


Vrolijk kerstfeest, Hyvää Joulua, Mele Kalikimaka, Selamat Hari Natal, Sreken Bozhik, Vesele Vanoce, Chuc Mung Giang Sinh...nu undrar ni säkert vad jag håller på med men detta är bara en önskan om God Jul till alla mina internationella läsare =)


O till alla svenskar vill jag säga GOD JUL också!

Nu är det 2 jobbardagar till lite julledighet i hela 5 dagar! Ska bli ruskigt skönt. Men dessa 2 dagar ska jag först fördriva som vanligt på ICA Maxi på morgonen men efter det ska jag göra nått som jag inte än vet vad det är... så det blir spännande, bara jag inte får torka skit nånstans.. haha!
Nu har jag snart bloggat i ett år o det ska vi väl fira på nått sätt. Har oxå märkt att det är ganska många inne o läser här lite då o då som man inte hade en aning om, så kan inte ALLA som är här o spanar önska mig en liten God Jul så man får veta vilka alla är =) Imorrn ska jag förresten göra debut på travbanan i mantorp, nu lät det kanske som jag skulle rida eller kuska en travhäst men jag lovar jag ska bara titta på! Men det blir första gången jag är där så får hoppas på lite nybörjartur o klirr i kassan =) Så nästa blogginlägg kanske skrivs från Honduras.
Hej hopp! / Jocke

13 kommentarer:

Anonym sa...

gör härmed ett litet avtryck i din gästbok o önskar dej en riktigt varm o skön påskafton=)

Anonym sa...

Klart jag läser :)

goooooood girl sa...

i like your blog......

Anonym sa...

God Jul brorson. Ses över en julgrogg hos far din på Julafton.

Anonym sa...

En riktig God Jul på dej:-)

Anonym sa...

God Jul Kusin!

Lisandra sa...

God Jul Mimmi;)
Dags för en fest snart igen, det var länge sen juh....
Puss puss från Musse;)

Anonym sa...

God Jul Jocke!
Kram från B.

Vildängel sa...

God jul Jocke!! Kram på dig

Vildängel sa...

klart vi ses i parken.. kram

Anonym sa...

Jag läser... God Jul på dig!!!

Anonym sa...

God jul gubben!

Lisandra sa...

God jul o gott nytt år!
Musse hälsar god jul o gott nytt år oxå:) kram kram