onsdag 24 december 2008

Julafton!

GOD JUL alla dårar o nötter! Jaha då sitter man här i kallingar på julaftonsmorgon o inte har några vettiga kläder o ta på sig som vanligt. Låg o tänkte imorse att det kanske är öppet nån timme idag på stan men tji fick jag =) Tur att man är ute i GOD tid iaf... haha! Men men får väl bli nått gammalt o beprövat då. (Nej Patte det blir inte min dansbandströja) den sparar vi tills parken imorrn =)


Skulle även vilja passa på så här i juletider att be Lotta Engberg fara åt He****e. Köpte en Bingolott igår för att att min vän Jimmy o jag skulle fördriva kvällen med lite godis o uppesittarkvällen o vinna en bil, men det blev ju ingen bil o inget annat heller =( O programmet var det sämsta jag sett på länge, det handlade mer om familjen Wahlgren o alla dess medlemmar än själva julen o nån underhålllning var det inte heller, så tack Lotta för en förstörd kväll.. hehe!


Jag vet inte vad som hänt med julen heller, nått är det för numera kan jag sova hela natten innan, jag ser inte fram mot nån rödklädd tönt med vitt skägg, o Kalle Anka är ju bara en timmes sömnpiller... men nu ska jag inte gnälla mer för det är ju trots allt jul =) Denna trevliga högtid då man får träffa familjen o kanske få nått fint paket med röda snören!
Det snöar även ute o det var ju lägligt för att slädjäveln ska ta sig fram till alla små snoriga förväntansfulla ungj****r!
Så GOD JUL ALLA mina läsare =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag får känslan av att du börjar bli gammal och bitter...så illa är det väl ändå inte? :)Ha en bra dag!