måndag 3 mars 2008

Tråkig blogg om en halvtråkig helg!

Äntligen Måndag! Som jag har längtat! Haha! I helgen har jag INTE varit i parken, jag har INTE varit på Harrys, Jag har INTE varit jättefull! Men jag HAR spelat poker, jag HAR varit berusad . jag HAR sett på melodifestivalen o tagit en grogg! Poker gick inte alls enligt dom planer jag hade.. det gick precis tvärtom.... dvs fullständigt åt åtvidaberg!!!! Så den skiter vi i direkt! Läs på VPT bloggen om ni är intresserade! Länk finns till höger! Det enda positiva var ju att jag slog ut finnen! Men det kommer visst enligt honom rendera i att jag ska bli intacklad i ribbstolarna på innebandyn imorrn! *darrar*
......................................................................
Vad ska man säga om Lördag inte så mycket alls faktiskt, åt o drack GOTT med lite melodifestival! Haha! Röstade på Fronda men det gick ju inget vidare det heller! Så om man tänker efter så var det ju ingen bra helg alls egentligen! Hade inte råd o gå till Harrys hann inte gå till parken för jag spela skitpoker! Sen var det lite annat som man kanske skulle nämna men hoppar över det så länge! haha!
......................................................................
Söndagen bestod mest av att se på Vasaloppet o bara softa! Tror jag skymtade den bonniga Grebokostymen i TV bilden men är inte säker!
.......................................................................
Ska avsluta denna skitblogg med o se framåt!
Vill flytta nu! Vill spela golf nu! Vill sola o bada! Vill ha semester!
.......................................................................
Återkommer med en förhoppningsvis roligare trevligare positivare blogg om ett par dagar! Hehe! Puss o kram Jocke

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jocke, din lilla fegis! När ska vi få läsa om "det där andra"...?? :)

Johanna sa...

du är sjuk i huvvet... skit ner dig gubbjävel =) Puss

Anonym sa...

hmm, jaa du det kan ju inte bara vara roliga o possitiva bloggar jämt tyvärr... livet går ju lite upp o ner, men är säker på att du kommer få en rolig vecka o skriva en betydligt roligare blogg nästa gång, hehe=). Kanske börjar me att du vinner live-turren på torsd om d blir nån... o så en kanonrolig helg kanske - då kommer nog betydligt mer "roliga" skämt mm ska ru se=)

hmm, jaa, har svårt o se att man kan undgå o inte se Grebokostymen när den skiner så fint i tvn LOL !!

hur gick de, tacklade finnen in dej ikväll lr hur vart de ?!

Vildängel sa...

Jo jag vet att de går att stoppa folk som inte har bloggar från o läsa då och inbjuda folk. Men de ja vill bli av med har redan bloggar på samma ställe så jag tror inte de går o stoppa dom då.. Men ja blir bra trött på de..