måndag 24 mars 2008

Påskhelgen

Då var långhelgen över o man ska tillbaka till verkligenheten efter en 4 dagars ölande! Ska inte gå in i detalj på alla dagar men det blev ju parken i fredags o det måste varit nån form av rekord med gäster, har aldrig sett så mycket folk där ute förut. Men kul var det! Blev förfest med Patte o Grebobönnera! "NO COMMENTS" haha!

Harrys i lördags var oxå ruskigt kul, massor med folk där oxå! Men vetifan om inte söndagens fest ändå var den stora behållningen i påskhelgen. Var hos far då o festa till det lite med släkten.. o jösses vilket drag det blev! Den som bidrog till mest garv var helt otippat Farmors 79 åriga lillasyster Vanja! Vilken människa.. det var längesen man skrattade så mycket! När hon helt otippat bara skäller på mig för att jag ställer mig upp utan o be om lov... fäller kommentarer som vilken fin röv du har när jag ska gå på toa.. bara det fick mig ju o tappa lite av hakan, o så fortsatte det... vem kan få tyst på den tanten??? haha!

Gick tillbaka o läste min hockeyblogg en gång till idag... tänkte till lite på mina fel jag hade. det var dom 2 matchserierna som viljan var större än själva tankegången jag åkte på. Ville ju så gärna att Modo skulle vinna o LHC åka ur... hehe! Dom andra 2 kvartsfinalerna satte jag ju klockrent... Att Hv skulle vinna med 4-1 o att FBK skulle vinna alla sina hemmamatcher o att det skulle avgöras i 7:e matchen. Så är med facit i hand ganska nöjd ändå! Nu har semifinalerna börjat o jag tänker inte våga mig på en tippning hur det slutar, såg på matchen Timrå-HV71 idag o blev mäkta imponerad av Timrå... det var kanske inte Modo som var dåliga utan Timrå som verkligen var så mycket bättre! Ska följa detta med spänning nu närmsta veckorna!

Läste i helgen den lite skrämmande notisen att Bin Laden vill hämnas för dessa hån mot deras profet Muhammed. Jag fattar inte hur folk tänker som får för sig att driva med dessa muslimer eller vad dom är.. hehe! Får mig osökt att tänka på några sketcher i Hipp Hipp som går ut på att göra saker som gör vardagen lite mer spännande som tex Backa med bilen utan att skrapa bakrutan... kasta slägga vid en plantskola... eller besikta bilen naken! Tycker dom som sitter o ritar dessa karikatyrer att det händer för lite i Norden?? så ja vilken bra ide vi retar upp lite muslimer så kanske det blir lite mer action. Jag har en ide till er som vill reta dessa människor, Åk helt sonika ner till Irak eller Afganistan o tryck upp t-shirtar med bilderna på så lovar jag att det kommer bli spännande! Låt oss som fortfarande inte behöver denna form av spänning fortsätta att leva i lugnet som ännu råder här!

Vill oxå tacka Fastighetsbolaget Radiomasten för att ni har kodlås på dörren för det har inte varit en enda liten påskakärring här =)

Hörs snart! Puss o kram Jocke

3 kommentarer:

Vildängel sa...

Å inte ett enda buggsteg fick ja med dig i fredags.. *snyft snyft*

Anonym sa...

Jaa de va en stenhård helg du måste ha haft!!! Kul när de va så skoj me din släkt o så, men själv orkade ja bara me en 2-dagars, hehe. Men ach så kul de var=)

Klart du ska kommentera "bönnera", de får du så gärna göra så=)... Ähh de va ju inga svaga groggar Arne tog inte.... Japp både parken o harrys va jävligt roliga. Måste nog faan varit publikrekord i parken va ?!?

Imöra drar ja på SM , hat så väl i städvolvon =)

Anonym sa...

ja dessa "grebobönner" Kan inte tro att vi bor så nära dom =) hehe... har jag inte sagt att du har "nice as baby"??? Får la hoppas att nå´n mer än jag o tanten tycker det haha... puss