fredag 14 mars 2008

Ajdå!

Fredag o lön på samma dag! Det måste ju bara vara en bra Fredag! Men vet inte än vad som händer denna kväll! Har sagt att den ska bli alkoholfri så man får se vad som händer! Så ska det låta o en grogg till det kanske! Haha! Är Poker i Vadstena oxå men jag orkar inte med det! Tycker inte det är kul längre!

Var ju som sagt i Jönköping igår o såg mötet mellan HV71-Skellefteå, det var en riktig skitmatch. Om HV ska ta det guldet alla tror på så lär det gå åt en riktig uppryckning! O Lance Ward satt uppe på läktaren nästan där vi satt o det gjorde ju inte matchen roligare! Han kan ju vara ett roligt inslag i en match som förövrigt är skit! Det tar emot nått oerhört att nämna att just nu är det LHC som är klarast guldkandidat kan jag tycka! Men det hinner ändras mycket innan det är klart. Modo måste verkligen ta tag i sitt spel.. har inte sett några bilder från gårdagen... brukar "missa" dom när Modo losat. Men hörde att det var övertag för Timrå hela tiden o det syns ju nästan i siffrorna! Men hoppet är det sista som överger människan! Ny match imorrn!

Är fiskvakt nu igen.. han är så oansvarig den där BMBM.. jag tycker att skaffar man fiskar så ska man ta hand om dom.. hehe! Men dom lever än så länge!

Imorrn kommer det några tjejkompisar hit o kollar på Melodifestivalen o dricker en öl eller grogg! Det ska bli mycket kul... jättelängesen jag träffade dessa blötdjur som en gammal kollega skulle benämnt det kvinnliga könet! Haha! Funderar på vad man ska tippa för vinnare... hmm.. jag tror att BWO eller Charlotte Perelli kommer vinna men jag kommer rösta på Nordman.

Vinner LHC sm-guld ska jag offra nått dyrt i lägenheten o slå sönder! Vet inte vad än men nått ska jag hitta på =)
Trevlig Helg alla små as! Puss Jocke

5 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan bara ge mig en present Jockegubben om LHC tar hem guldet, helt ok =)
Ha en trevlig kväll!!

Anonym sa...

Andra perioden var vår, men eftersom det redan stod 2-0 så var det svårt att komma ikapp. Hade Skröder satt pucken när han hade öppet mål i första så hade nog matchbilden sett annorlunda ut. Men men, det är minst två matcher kvar och chansen är fortfarande stor att vi klarar det!

Dessutom, pappa slog sönder en spegel här ikväll, så nu tar varken LHC eller HV guld på 7 år. ;D

Anonym sa...

KLart att HV tar det eller? Jag lyssnar på dig experten haha.
Jag tycker foket ska rösta på Nordman och hans låt. Det är svenskt. Skål mannen

Andreas Svensson sa...

Jag kan säga till dig att MoDo var helt kass i torsdags kollade på matchen.. Jag tror att Timrå vinner med 4-1 i matcher o skicka ut Moda med dunder o brak!! JAg lovar att vinner LCH Sm- guld så tar vi mina bössor och drar ett par salvor i din Tv..hehe

Anonym sa...

Tack Fisk-vaktarn för all hjälp sista tin =). Ska försööka o hålla mej hemikring ett tag nu tror ja (snart börjar ju golfsäsongen)!

Låter MYCKET SKOJ att både DU och SVENSSON kommer göra nåt "konstigt" om LCH vinner guldet!! Det ser ja verkligen fram emot kan jag lova!!

Som du säkert förstår kommer nog inte ens modo till semi detta år efter dagens 0-3-underläge...

LCH har nu två hemmamatcher o ja tror att dom avgör faktiskt. Semin kan bli tuff, men tror på HV-LCH i finalen. Där blir HV favoriter, men man ska aldrig räkna bort Laget me sveriges bästa klack !!

Hoppas dom vinner i år så ska ja va mä o ta kort när du o svensson gör "de där lustiga" =))