fredag 7 mars 2008

Pokertankar o helg igen!



Spelade poker igår igen.. börjar undra varför jag håller på med detta skit! Har kommit på att det inte är ett spel för mig på nått plan egentligen. Leder iofs fortfarande VPT-ligan men vetifan om jag orkar med det mer på ett tag! Det är iofs ett tag kvar till näste turre så kanske hinner ändras. Detta spel går mestadels ut på att bluffa o våga o försöka ta dom andras marker o pengar, o givetvis ha lite tur med korten! Vad hände med helt vanlig Chicago som alltid den med bästa kort vinner =) Som jag hade i början, men nu på senare tid får jag inga bra kort o det är då det inte funkar alls för mig som inte alls gillar o lura o bluffa folk för att ta deras pengar! Så just nu mycket skeptisk till detta spel! Men det som är ännu värre med att jag ska spela mot folk är att jag är en fruktansvärt dålig förlorare! Med bilden på denna buse Fosshaug vill jag göra en liten jämförelse bara.. även om han kanske visar lite mer när han är förbannad! Som tur är ställer jag mig inte upp o swingar vilt när det går dåligt utan det är mer den tysta knyta handen i fickan stuket! Men när han är på bra humör är han en väldigt duktig bandyspelare o jag vet att jag kan spela hyffsat bra när det är medgång! Men minsta lilla motgång o om nån tar lite marker så ger jag upp o näst intill gör mig på för att det känns bättre o losa när man vet att man gjort sig på! Så får se hur detta slutar! Lär komma upp flera ggr här.... men just nu känns det som det inte är min grej! Trött på detta satans spel! haha!



Hur som helst det är Freeeeedag! O jag sitter o bara slappar o vet inte alls vad som kommer att hända denna helg! Så Skönt! Men förhoppningsvis blir det en liten ölfylla o Harrys imorrn! Var ju inte ute alls förra helgen så nu är man lite sugen!

.........................................................................

Har ju inte skrivit sen i Måndags men har inte hänt så mycket sen i måndags! Spelade innebandy i tisdags i hallen som jag fixat! Det var kul men det är ganska svettigt! Jimmy hade lovat mig en tur in i ribbstolarna för att jag slog ut honom i Pokern i fredags men det lyckades han inte med den lilla Finnfan!

.........................................................................

Inte ett enda skoputsarskämt denna vecka heller! Vad har hänt?? Nästan så man saknar att skratta åt dom dumma människorna som gör dom.. haha!

.........................................................................

Nu börjar snart slutspelet i hockeyn! Tror dock inte det går lika bra som förra året men man vet aldrig! Trodde inte riktigt på att Modo skulle klara det förra året heller! Räknade ju ut dom direkt mot Timrå men det gick ju vägen i den sjunde o avgörande! Sen räkna jag ut dom igen mot HV.. men gick ju vägen det oxå! Sen vetifan om jag inte räkna ut dom mot LHC oxå som slagit ut favoriterna FBK! Men det funkade ju fint det oxå i 6:e matchen!! Så här med lovar jag att bada i Varamon igen om det blir GULD!!!
Detta bad ägde rum 15 April 2007! Dagen efter SM-GULDET firats på Harrys!
...................................................................
Hörs efter helgen igen! Tills dess "Dra åt helvete" =)




1 kommentar:

Johanna sa...

Du låter butter gubbe lilla... puss