söndag 16 mars 2008

Kul helg!

Börjar med hockeyn som ser allt dystrare ut, ser dessvärre ut som det blir en vänstersväng direkt för Modo, medans Timrå tar den lite roligare vägen rakt fram! Man kan inte vinna sm-guld varje år! Det är inte klart än.. men vända ett 0-3 underläge mot ett vilt stridande Timrå är nog en alltför svår nöt o knäcka tyvärr! Min hockeyexpertblogg som jag var stolt över... ser inte ut o få många rätt! Haha! Har ändrat lite uppfattningar nu... tror såhär nu med lite facit i hand, semifinalerna kommer se ut såhär HV71-Frölunda o LHC-Timrå! Sen är det Final mellan HV-LHC där HV71 vinner med 4-2 i matcher!

Förövrigt var helgen kanon! I fredags köpte jag en stor påse godispåse o satt o glodde på tv bara! Det var hur skönt som helst. Satt o smånynnade lite till "Så ska det låta". Lördag var det desto mer drag på det.. Var nere o kollade på lite svettig fotboll (Borensberg-Strålsnäs) med Emma på Idrottsstadion först sen köpte en pizza 0 hämta Minna o drog hem o värmde inför Melodifestivalen. Jag gjorde mitt bästa för att hjälpa fram Nordman men det gick inget vidare. Juryn hade bestämt sig att inte ge några poäng till dom. Men kan inte säga att det var fel lått som vann. Tror Charlotte Perelli har en bra chans i Serbien, Så Lycka till o Grattis! Jag lyckades oxå spöa brudarna i TP trots att jag låg under med 1-4 i pluppar... så MODO de går att vända!!!

Veckan som kommer har jag inte så mycket planerat.. Måndag blir det träna o se på hockey Tisdag blir det innebandy o sen hem till hockeyn Onsdag blir det träna så måste jag försöka tvätta som jag inte hann den här veckan.. var tvungen o gå till JC igår o köpa 3 par kallingar... hehe! Torsdag blir det After work Fredag ska jag till parken Lördag blir det nog Harrys... Söndag ska jag till far o äta Måndag ska jag nog till min Mor... annars är det inte så mycket haha! Skönt o bara jobba 4 dagar den här veckan... nått positivt har der den där Jesus o Gud åstadkommit iaf! Ingen aning vad som hände på påsk men Tack för ledigheten!
Hörs snart igen..... om jag inte har en massa brutna ben efter innebandyn på Tisdag!
Puss o kram Jocke

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ähh, låter ju faan som en Patrese-vecka ju.... haha inte så mkt planerat o vet inte vad du ska göra, men de va ju EN DEL du har planerat in ser ja=), helt rätt... de ska gå o va me på de mesta.... kär bara=). Du får la höjta te om du blir rastlös o vill hitta på nåt då =)

Ähh va sa du... läste jag fel eller drömde du nåt.... vann DUU i TP ?!?! ähh huua, hur kommenterar man det !! Känner ju inte dina motståndare iofs, men ähh grattis då din smarte faan. Ja vill oxå vara din motståndare nån gång i de spelet o känna på din inteligens faktiskt=)

Hur som hellst så ä du Motalas bästa Fiskvakt!!! De ska du veta=)

Lycka till i din lugna vecka som kommer o hör av dej om du vill hitta på nåt !! =)

Anonym sa...

Det är bara att gratulere mannen. Vinna över Minna å Emma. (kanske inte är så svårt hehe). Imorgon sätter jag igång igen med träningen. Såg att det bara var 89dagar kvar till VR. Jag börjar bli lite stressad. Men nästa år åker vi tandem ihop då eller? hehe

Johanna sa...

jaha ja... Smart drag av Emma o Minna å låta dig vinna. Du är ju en så´n bra Looooooser =)
Kommer ju ihåg hur go du var när jag "spöade" dig i Dream Team... Inte får att vi var i samma liga men hade iallafall mer poäng än du =) Näe, jocke, skyll nu inte på att du "inte orkade bry dig" haha... puss mannen