tisdag 30 juni 2009

Väntans tider....

Nu efter vätternrundan o midsommar o våren så har det varit lite stiltje med happenings... man går bara o inväntar semestern. Så därför har det varit lite segt med uppdateringarna här. Men jag återkommer snart igen när det finns lite skoj o rapportera om. Det roligaste som hänt senaste tiden är att jag lyckats krympa min hud 2 storlekar.. synd bara att inte själva kroppen hängde med i tempot.. haha! Jag har alltså solat en heldag utan solskyddsfaktor o det renderande i en alldeles nykokt kräftnyans.

Kan berätta att det svider en smula... haha! Hoppas nu alla som redan har semester njuter av denna värme som är för det är inte kul o jobba nu. Men jag har börjat räkna ner iaf....denna vecka o en till sen drar vi till Malung =) Ha det gött så hörs vi snart igen!!

1 kommentar:

Johanna sa...

Du är så vek... Vad ska du envisas med att bli röd för? haha....