torsdag 11 juni 2009

Imorrn smäller det!

Ojoj... det var inte längesen jag satt o hade ångest för att det "bara" var 100 dagar kvar till Vätternrundan, nu är det 1 dag! Shit vart tog dom 3 månaderna vägen?? Summan av träningen blev bara 72 mil alltså 2 mil längre än 2003 så är nog hugget som stucket =)

Det som oroar mest just nu är att SMHI utfärdat nån typ av Klass 1 varning i södra Sverige.. o lägger jag ihop 1 plus 1 så får jag det till att det INTE är nått positivt väder för mig =(

Ska visst komma mellan 35-55mm regn under kommande dygn o lägg därtill en ganska kraftig vind! Whyyyyyyyyy!!!! Jag har varit ganska säker på att jag vilket fall som helst kommer komma runt.. för bryta har inte funnits på min jordglob ens. Men stämmer detta väder så är det nog inte mänskligt o cykla så långt i det.....

Detta är inget försvarstal om jag nu skulle bryta ihop o cykla in i väggen, utan då är jag nog helt enkelt för dåligt tränad för såna förhållanden PUNKT.. hehe!

För er som vill följa denna dårenskap närmare vill jag återigen tipsa om SMS tjänsten från ett tidigare inlägg längre ner i denna blogg. Går oxå gå in på http://www.cyklavaettern.com/ o söka på resultattjänsten på mitt startnummer som är 533!

Här ser vi Libanons svar på John Pohlman,, o jag önskar att han kunde ge mig det vädret vi ser på hans karta =)

Måste även säga att jag trodde folk tyckte om mig men så mycket skadeglädje jag har hört senaste dagarna om vädret har jag inte hört sen Carola inte gick vidare i Melodifestivalen! Haha!

Avslutningsvis hoppas jag nu alla står runt sjön o hejjar.....chansen att få se mig cykla förbi är som störst i starten o genom Vadstena.. hehe!

4 kommentarer:

Andreas Svensson sa...

Jag önskar dig all lycka det vet du, men hoppas du har köpt det bästa och vindtätaste regnstället de har i Motala för annars så blir det nog kallt, lycka till jag kommer iaf att stå och heja på dig vid fyris!!!!

Patrese sa...

Jag har jävlitt svårt att se dig bryta, så ev kanske jag sitter i medevi / Djurkälla o Hejjar på dig imorn grabben=). Kommer nog peppa dig vid starten ikväll me... LYCKA TILL nu !

Jürgen sa...

Du ska runt!!! Jag åker till hammarsundet inatt, räknar med att höra din trötta röst=)Lycka till

Johanna sa...

Shit... Jag får ont i arslet bara av att tänka tanken att cykla 30 mil.... Men det grejar ju du! puss