måndag 16 juni 2008

Starkt ändå Sverige!

Det som började ganska bra slutade ganska snöpligt! Sverige gjorde det bra så länge Zlatan var på plan men tyvärr hade inte Rosenberg samma respekt med sig på planen. Blev 2-1 till Spanien efter mål i slutminuterna. Men nog om detta nu laddar vi om för Ryssland på Onsdag! Men stämningen var ändå god hemma hos mig. Ölen flödade o så även whiskeyn i vissa fall. Ovan ses 3 stolta svenskar vid Nationalsången.
Ännu en stolt svensk framför idolen Zlatan.

Efter en hård lördagkväll med fotboll o Harrys kopplade vi av med en golfrunda men den gick lite upp o ner.. på bilden är lillebror o min nya röda King Cobra bag.

Fler slappa gossar i solen på söndageftermiddagen:

På måndagen begav sig jag o Rikardo ut på vägarna med destination Vimmerby för att kolla på en husvagn som jag ringt på. Väderleken var nått utöver det vanliga för en eftermiddag i Juni. Syns kanske dåligt på bilden men det låg bitvis ca 2-3 cm tjockt hageltäcke som liknade moddsträngar på vintern.
Men här har vi i alla fall resultatet av resan. Det blev en husvagn. En gammal Adria från 1978. Inte världens finaste men duger GOTT åt mig.







4 kommentarer:

Johanna sa...

Glöm nu inte att införskaffa matchande/likadana lila/rosa träningsoveraller grabbar.... Ni lär ju bli 2008:s "Vi hade iallafall tur med vädret" =)

Anonym sa...

Joo de va en jäkla hagelsvärm som låg längs vägen ett tag måste jag säga! Vimmerbyresan va rolig o resultatet blev ju kanon=)

Golfandet o fotbollen blev ju sådär, men kul va de iaf=). Hoppas de vände på onsda iaf för förlust får de ju INTE bli !!

Bra fotokrönika förresten / R Jerrevång =)

Vildängel sa...

Va va va inte ett enda foto på oss fyra flickor som var hos dig i lördags.. *snyft*

Andreas Svensson sa...

man ska ha husvagn.... fan vilken läcker vagn du handlat.. Skönt att se att ni hejade fram Sverige till de stora framgångarna.. Puss på dig!!!!