fredag 18 april 2008

Jag drar på kruuuus!

Äntligen fredag o dags o dra på kryssning med Viking Line Cinderella! Återkommer med dom smaskiga detaljer jag minns efter helgen =)

Missar dock SM-Guldfesten ikväll på Kanal 5 o i Cloetta Center. Om det nu blir nån annars får jag se den spännande upplösningen på Söndag. Inom ämnet dra alla över en kant så är det just nu Jerrevång som leder i mitt tycke, när han svarade på mitt mail: citat: Modo-spelarna var visst värda sina guld, det var publiken som inte var värt att få fira. Det finns en klick i LHC-klacken som jag uppriktigt skäms över! slut citat. Han menar då att hela Övik är lika dumma som hans lilla klick i Linköping! Men denna lilla klick verkar ta för sig ordentligt i hallen o ännu mera på bortaplan när dom till o med ställer sig vid det egna lagets buss o väntar in spelarna för att kräva en ursäkt för att dom hade förlorat den förra matchen o Kinnarps arena så är det ju fan så man skäms att man är från Östergötland!
Iofs var det ett riktigt bottennapp eller ännu ett av LHC. Skulle ännu en gång vilja ta efter min gode vän o krönikör Jerrevång som sa: Weinhandl och Co är faktiskt Sveriges bästa lag vad jag än skriver och vad du än tycker.../rooney.. men vill ändra några ord! Davidsson och Co är faktiskt Sveriges bästa lag vad jag än tycker o vad du än skriver.../ Jooacim!

Nog om detta! Min buss går om en stund så det är dags o knata ner till terminalen o knäcka en bärs!
Simma Lugnt så hörs vi snart!

6 kommentarer:

Anonym sa...

MUUUMS... Finns inte mkt som slår de du, när man e på glatt humör, satt sej i bussen till kryssningen, o knöppt upp o svept första ölen=), ahh, faan va gott de e!!

Hoppas de blir en rolig kryssning nu rå=)

Hahaha, du retar dej mer o mer på herr Jerrevång hör jag *garvar*... du får le se vad han skriver om HV tar guldet då, då kanske han e lite lenare i mun... ta o skicka in de där du skrev när du ändrade några ord då vet ja... just nu e de ju så, men ja HOPPAS clubben vänder detta. Erkänner att vissa supportrar e dumma i huvet. Men för det hejjar JAG på hockylaget LHC iaf, SÅ DET SÅ !! Blir nog hugget som stucket ikväll... tror de kan gå precis hur som helst, bara man slipper se samma kollaps som sist... har ännu inte fattat vändningen i 2a perioden faktiskt!! Men men, ny match o nya förhoppningar ikväll....

Sup dej snygg nu mannen o hat så kul (om de nu e möjligt *garvar*)... kör hårt nu o äg dansgolvet ikväll ;)

Johanna sa...

Ha skoj på båtskrället =) Sköt dig för Guds skull inte =) Pussel

Johanna sa...

Ha skoj på båtskrället =) Sköt dig för Guds skull inte =) Pussel

Vildängel sa...

Lova att supa o svänga loss, men simma för fan inte.. Då har du trillat av båten vännen.. Pöss

Anonym sa...

Satans avis på dig mannen! Synd att du missade matchen-RÄTT LAG VANN!!!

Anonym sa...

Var inte meningen att vara anonym. Klart det var Herr Nilsson(dvs Jöjje funkar oxå)som skrev.