söndag 27 april 2008

Dags o flytta!

Jaha då var det dags o flytta på onsdag/torsdag då! För 3 månader sa mina städtanter till mig o börja röja redan då för att tiden går fort.. men då sa jag lugnt att det är länge kvar! Men nu står man här utan o ha packat nått men röjt har jag faktiskt gjort. Har varit på tippen 3 ggr o hivat en massa skit som man samlar på sig... så man behöver flytta lite då o då för att rensa ur lite =)





I veckan som gått efter kryssningen har det inte hänt så mycket mer än röjt i mitt hem. Har blivit dåligt med träningen nu senaste veckan men ska ta tag i det efter flytten igen.


Tog denna bild på mig själv häromdagen o tycker man börjar se lite ålderstecken.. haha! Nejvars det är inte riktigt sådär illa än men jag var tvungen o testa o mmsa en bild till en sida där man kunde få se sig själv vid pensionsålder o det var ganska intressant. Lägg märke till det vita snygga håret som omger öronen! Haha!

Bredbandsbolaget ringde mig i onsdags o stod utanför huset där jag ska flytta in o tänkte flytta mitt bredband redan nu. Så jag var tvungen o säga åt honom o lugna sig lite för jag har inte hunnit flytta än =) Sådär snabba brukar dom ju inte vara. Dom sa när jag ringde o bad om flytt att det skulle ta 3-4 veckor. Men det ser ut som det kommer att kopplas in den 7 Maj nu istället så det är gött!

Nu ska jag börja packa! Nästa gång det blir nått skrivit här sitter jag på Drottninggatan 32! Hörs o ses! Puss o kram Jocke


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jaha, du blir visst inte vackrare me åren då ser ja på bilden, hahaha. Skönt för dej att data-flytten går så snabbt då. Hojta te när du vill ha flytthjälp, har för mej du sa torsda va !? Ä ledig då så hjälper dej om du vill...... ps, va en jävla massa grodor på kalhyggena ida =), höppte så fint så....

Anonym sa...

Hoppas på många många många fina fester i din nya lya=) Det blir nära till stada oxå. Hoppas få läsa om dina strapatser här snart Miss U=)