tisdag 8 april 2008

Golfsäsongen!

Nu är premiären avklarad på Golfbanan! O en bättre premiär kunde jag inte haft, vi gick bara 9 hål men jag hade osannolika 18 poäng på premiären... vilket år hände detta senast?? Mycket länge sen iaf! Mitt golfspel har inte funkat på 5 år nu! Så det är på tiden att det ska gå bättre nu. Har haft tanken på att lägga av flera gånger när det är dags o betala årsavgiften men ångrat sig i sista stund varje år. Senast jag spelade på mitt HCP var Lördag den 14 september 2003! Då jag gjorde mitt bästa resultat någonsin.. o med facit i hand så var det tydligen det dummaste jag kunde göra för har inte kunnat spela sen dess! 5 lååånga år utan bra resultat! men får hoppas att den här inledningen på säsongen ska vara nått positivt iaf!

Igår var första SM-Finalen... LHC-HV71! Det var till en början en ganska ojämn historia med LHC som det mest farfyllda laget. Sen kom HV igång men tyvärr blev sista ordet Låtsasöstgötarnas efter en klockren ribbträff från HV! Det enda positiva med matchen var att jag spelat en sexling med en av matcherna på just LHC... så lyckades vinna 770 kr! Har jobbat upp spelkontot från 60 kr till 1005 kr sen i Torsdags! det är jag värd efter alla losade pengar under hockeysäsongen då jag hade VÄLDIGT svårt o vinna nått!

Denna vecka är det fullt upp från morgon till läggdags med diverse aktiviteter, måste hinna röja i lägenheten innan flytten oxå, jag har börjat lite smått men ska ta tag i det på Torsdag!
Ska dra iväg o spela Innebandy nu! Hörs en annan dag! Puss

2 kommentarer:

Anonym sa...

tja Golfarn=)

Japp du såg ovanligt het ut i år o de verkar lovande!! Kul o dra iväg o gå av sej lite bakfylla o svinga loss lite ju!! Ska bli kkul i år me, men ännu e de ju lite för kallt, men värmen kommer nog snart får vi hoppas!!

Tror flytten kommer gå bra. Problemet blir nog bara din abstinens innan du får internet, har faktiskt JÄVLIGT SVÅRT att tänka mej dej utan tillgång till dator o nätet i typ 4-5 veckor !!! Kan du nånsin klara det !?!

Joo din oddset-form verkar ha nått oanade höjder, men de e du värd efter vinterns grymt tunga oflyt!! Lira på LCH bara så stiger kontot ännu mer ska du se..... =)

Johanna sa...

yo mannen... Hoppas få se dig på Åtvids fina bana iår... Lovar att inte tjuvkika =)