måndag 14 september 2009

SSS = Slö Slapp Slarvig

Dom 3 bokstäverna kan sammanfatta lite av det jobb som bedrivs just nu =) Så illa kanske det inte är men jag gör typ det jag ska o inte ett handtag mer. Det är i alla fall ingen risk o gå in i väggen....risken är större att väggen går in i mig! Jag hade börjat räkna ner dom sista dagarna fram tills min anställning upphör men då kommer dom o erbjuder mig HELA 2 veckor till. Så det var såklart bara tacka ja till det även om dom bara förlängde lidandet.. hehe!

Helgen som gick var först en skön lugn fredag hemma hos min PT o käka pizza o såg på film... även om den olagligt nedladdade filmen inte funkade sista minuten.. haha! Så jag vet fortfarande inte hur det gick för huvudpersonen =)

Lördag var allt annat än lugn o allt jag kan säga om kvällen var att det var 80-talsfest o Maria fyllde år.. sen var det nån som handgripligen höll fast mig o tvingade i mig nån öl för mycket... =)

Här kommer iaf en bild på 2 jävligt snygga 80-talare =)

Sist vill jag bara dynga in ett Youtubeklipp igen... denna gång är det lite tennisgodis av Roger Federer.... ganska snyggt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Är inte det din studentkostym???

Jossan sa...

Det ÄR fan jobbigt när andra ser till att man får i sig vätska på det där sättet ;-)