söndag 27 september 2009

Laddar för sista veckan!

Jaha då har man fått veta det man inte riktigt trodde på, men jag ska definitivt sluta på ISS nu! O det är med blandade känslor jag gör det. Man har gått o gnällt över att söndagar är ångestdagar o att det är tråkigt o jobba men när man väl är där så har det varit ett kanonjobb med bra betalt. Men det är bara gilla läget som det så fint heter o låta det ske bara =) Blir trots allt lite nytt i livet.. o det är ju aldrig fel! 5 dagar kvar o sitta på min American Lincoln smart.. min fina blåa städmaskin.. kommer fälla en tår på Fredag när jag ställer den på laddning för sista gången =( Vi har trots allt haft ca 4-5 år ihop o har trivts bra... visst har vi varit osams ibland o haft olika inställningar till städning men har alltid försonats med lite hjälpande ord från min andra vän sopkvasten =)
Det är kanske en förändring man behöver i livet ibland, det var ju inte detta Joacim drömde om i pojkrummet på Bjälbovägen =) Undrar om det finns nått barn som säger " Jag ska bli städare när jag blir stor " haha.... tvek på den! Om man nu ska summera 9 års arbetstid på ISS så har det varit kanon för min del. Vet att många tror att jag inte gör nått... o det vill jag säga att det har dom haft alldeles rätt i.. haha! Skämt åsido så har jag skaffat mig massor av erfarenheter, tror ingen i hela fabriken dvs Electrolux o Dometic har haft så många olika truckjobb som mig. Har även stått o producerat både spisar o kylskåp. Så det borde inte vara några större problem o skaffa ett nytt jobb, för vem skulle kunna säga nej till mig =)
Kan även lite skrytsamt säga att en man på Elux kallar mig för "Öhrman guds gåva till kvinnorna" Haha! Det är väl kanske en smula att ta i!
5 Dagar kvar..... hmm.. det går inte ritktigt smälta detta! 9 år är en lång tid....
Ska även säga att jag har jobb på g i några veckor iaf direkt efter jag slutat men mer om det en annan gång!
Skepp ohoj!

1 kommentar:

Knätofsen sa...

Jag kommer nog fortfarande leta efter oljudet den blåa rollsen för när du kommer å städar. Men, det är bara att gilla läget. Får väl se om din chef kommer å pratar med mig istället för dig nu då=)