lördag 20 september 2008

Lördag!

Lördag morgon efter ännu en snabb vecka. Ojoj vad tiden går fort.. hinner ju inte knyta jobbarskorna på måndag förrens det är dags o ta av dom på fredag. Har ju inte hänt så mycket denna vecka.. Ser fram mot kryssning i första hand nu 10 oktober.
Nu är jag nyss uppstigen ur sängen efter en pokerkväll igår som slutade i disaster again... damn I"m in a terrible shape får the upcoming Vadstena Poker Tour Championship! I am lucky that we have Vadstena worst pokerplayer in the gang ( Mikael du sa det själv) =)
Idag stundar det en uppgödning hos mormor med diverse rätter kan jag tänka mig.. därifrån går man ALDRIG hungrig. Sen hem o se på Modo-SSK på datorn o knäppa upp en slots för att sen se Rögle-FBK med den hårda fighten mellan sveriges snyggaste hockeybröder efter tvillinagarna Sedin.. Kenny o Jörgen Jönsson!
Sen får man se vad kvällen har i sitt sköte.. haha! Älskar detta uttryck!!!! I skötet brukar Harrys vara med Hallen.... det där var välfunnet för mig med dålig humor.. =)

Dagens hockeyfyrling enligt hockeyoraklet Jocke:
Frölunda - Linköping 2
Modo - Södertälje 1
Rögle - Färjestad 2
HV71 - Brynäs 1
Detta ger ett odds på 11,32 vilket min satsade hundring skulle inbringa 1132 kr! Så håll tummarna nu!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Kul för en kille som är strandsatt i en husvagn här i kvinnfolkets mecka(Ullared) i alla åldrar som inte vet eller kan hantera en kundvagn bland folk att få läsa lite roliga händelser i ditt liv Grodan! Härligt å se att du satsar på vinst mellan HV å Brynäs.

Anonym sa...

jaa si hockyn ä ju inte lätt att tippa du! Menvi får la hoppas att du får in oddset ida rå, samt att maten hos mormorn smakar gött =)

Anonym sa...

Så sant. Inte bara Vadstenas sämsta
förmodligen Sveriges.

Anonym sa...

I min värld finns inget annat än vinst för Brynäs ikväll mot HV... precis som mot Modo 11 december... :)

Anonym sa...

Hej på dig Harry!

Jag är lite kluven nu efter att ha sett dig på bild från wetternmagasinet....Mina frågor till dig nu är:
1)Húr tänkte du?
2) Har du bojkottat Harrys helt nu?
3) Kommer du göra det igen??
Har för mig oxå att ingen Jocke skådades i Lör på H...Är du sjuk?
Hahahaha