söndag 31 augusti 2008

Så ska det se ut!



Jag var lite orolig i mitt förra inlägg att det inte fanns så mycket att se fram mot i höst! Men nu finns det saker.... Får tacka ticnet för att det finns mycket kul man kan hitta på om man slänger ett getöga där då o då. Hittade tex Stand Up med Johan Glans i Norrköping så det var bara att beställa biljetter till det direkt. Var ju på honom o Henrik Schyffert här i Motala förra året o det var inte en tråkig sekund. Jag anser att denna lilla skånska komiker är den roligaste Sverige har för närvarande!

Sen efter en stunds pratande med min kompis Suss på msn så bestämdes det att vi ska se på hockey i Gävle den 11 Dec... Brynäs-Modo!

O sen efter det började vi diskutera en kryssning igen nångång i Oktober. Kul när det börjar finnas lite smågrejer i kalendern som är värda o vänta på.

Just nu sitter jag o väntar på att klockan ska slå 00.00 så man kan anmäla sig till Vätternrundan!!! Japp ni läste rätt hehe! Jag sitter alltså här o har en Vätternrundavaka.. undrar hur många som har det, just nu tror jag att det bara är en idiot =) Jag har alltså tänkt o göra min andra runda runt insjön! Jag minns mycket väl tankarna som for runt i skallen när jag satt på den där j**la cykeln sist. När jag stod under ett träd ihop med en tysk när det haglade.. eller när jag blev intervjuvad i Hjo o sa vad jag tyckte om rundan.. eller när knäet ballade ur i Jönköping... eller när jag gjorde korstecknet framför en präst i en seg uppförsbacke! Haha! Men trots allt detta o att jag även lovade mig själv att ALDRIG mer göra om detta ska jag alltså göra ett nytt försök.
Imorrn är det jobbardags igen efter en hyffsat hård helg med allt från fyllepoker till Lille Skutt imitationer.. haha!
Slänger in en Youtube länk igen så ni får lite skojigt. Denna gång är det Jonas Björkman som är huvudperson genom att på svenska bland annat gapa LUUUUDER till en utländsk domare. Se o njut.. hehe! http://www.youtube.com/watch?v=rwOXLrW7zG4
Hörs snart!





2 kommentarer:

Lisandra sa...

Ja önskar dej all lycka till vätternrundan, ja lovar att ja ska stå o heja på dej, o så ska du självklart få en kall öl när du kommer i mål:)

Anonym sa...

Håller med om att det är skönt att ha lite kul att se fram emot i höst! Först kryssningen o sen hockey o elda upp bocken! :) Kommer va hemma i Motala 3 veckor i november, då får du guida mig på Harrys! Har nästan glömt bort hur det ser ut där....