torsdag 30 juli 2009

Semester!

Som ni säkert märkt har jag semester o det har även innefattat bloggandet, men tänkte bara skicka in lite bilder så ni ser vad jag styr med =)



Tar en o annan törstsläckare!
Ute o går med familjen =)

Cykeltränar lite med Motor-Tord...


Hänger med lite kändisar.. hehe! Här tar jag en öl med min vän Jason Crump =)
Henrik o Scotts ville se om det gick i skriva autografer på min arm...




Campar lite med familjen.. Pappa löser mest korsord!

I`ll be back after the säämääster! En vecka kvar bara nu..

1 kommentar:

pappan i familjen sa...

Ser ut som du har en bra semester min son! Och de vet jag ju att du har oxå =)

Jaa de va märkligt att alla kändisar vill hänga mää dej hux flux, men mest stolt måste du ju vara att Motor-Tord o du blivit så tajta... ni har ju blivit ett fullständigt radarpar.... den där Jason ä nog faan lite avis tror jag faan =)